چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 17852
در آستانه ایام سوگواری نبی مکرم اسلام

دوره پیامبر شناسی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره کوتاه مدت پیامبر(ص) شناسی از سوی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
دوره پیامبر شناسی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، همزمان با ایام سوگواری نبی مکرم اسلام (ص) دوره  پیامبر(ص) شناسی برای خواهران و برادران در حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
در این دوره که با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود، آیات و حجج الاسلام والمسلمین منذر حکیم، محمد جواد طبسی،‌ جباری، کلباسی، یوسفی غروی، مهدی پیشوایی،‌ نقی پورفر، نظری منفرد، سید کاظم طباطبایی و نجم‌الدین طبسی به تبیین ابعاد مختلف شخصیت و زندگی پیامبر صلی الله علیه و آله می‌پردازند.
 
تاریخ شناسی،‌ رفتار شناسی،‌ معرفت شناسی، اهل‌بیت شناسی، دشمن شناسی و اصحاب شناسی از جمله موضوعاتی است که در این دوره کوتاه مدت توسط اساتید حوزه ارائه می‌شود.
 
در پایان این دوره کوتاه مدت که از 4 الی 19 دی‌ماه همه روزه به جز سالروز شهادت امام رضا (ع) و جمعه‌ها ساعت 18 در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود، به شرکت کنندگان فعالی که در آزمون پایانی نمره قبولی کسب کنند، مدرک پایان دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdcci4qs.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما