سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 1799
دری نجف آبادی:

فرایض دینی در پرتو امر به معروف و نهی از منكر احیا می شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فرایض دینی در سایه رشد و توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه احیا می شود.
فرایض دینی در پرتو امر به معروف و نهی از منكر احیا می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی دوشنبه شب در جمع آمران به معروف و ناهیان از منكر استان قم افزود: عزت و اقتدار جهان اسلام منوط به احیای این سنت های حسنه در جامعه اسلامی است.

وی ، با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر عرصه بسیار گسترده و میدان وسیعی است اظهار داشت: همه ابعاد و ساحت های معروف و منكر در شرع و عرف، در حیطه فریضه امر به معروف و نهی از منكر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراك گفت: سنت حسنه امر به معروف و نهی از منكر مختص به حجاب بانوان نیست بلكه هدف كوتاه كردن دست ظالمان و احقاق حق مظلومان و مستضعفان است.

وی خاطرنشان كرد: امروز همه مسلمانان باید با تاسی به این سنت حسنه رسول الله(ص)، نسبت به ظلم هایی را كه مستكبران به ملت های مسلمان روا داشته و سرمایه های ممالك اسلامی را به تاراج می برند، آگاه و هوشیار باشند.

'دری نجف آبادی ' در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به ترویج فرقه های انحرافی و نوظهور در جامعه هشدار داد و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منكر در برابر این جریانات وظایف سنگینی بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: امروز كسانی كه در مسیر امر به معروف و نهی از منكر گام برمی دارند، در حقیقت در خط مقدم دفاع از كیان نظام اسلامی و شارع مقدس اسلام قرار دارند و از اسلام ناب محمدی(ص) در برابر همه آسیب ها حراست می كنند.

وی گفت: امروز طلاب و مبلغان حوزه های علمیه، جوانان انقلابی و شیعیان حقیقی ، باید در راه رشد و شكوفایی اسلام در پهنه گیتی مجاهدت كرده و در راه خدا و برای حفظ دین خدا قیام نمایند.

امام جمعه اراك ، در پایان ،موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه را از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون امر به معروف و نهی از منكر حضرت امام راحل(ره) و عالمان دین است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wnzt23nqwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما