کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماهان از شکست برابر صبا به سادگی گریخت؛

توانایی شکست منصوری قرچک را داریم

خبرگزاری فارس , 2 آذر 1390 ساعت 10:43

قم نیوز: بازیکن تیم بسکتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبای قم با فراموش کردن تساوی در بازی قبلی با فولاد ماهان اصفهان امروز با تمام توان بازی خواهند کرد، زیرا توانایی شکست منصوری قرچک را داریم.


به گزارش قم نیوز، محمد کرمانی تصریح کرد: ما در بازی قبل نیز به بهترین شکل ممکن مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی دو فصل لیگ برتر و قهرمانی آسیا بازی کردیم و حتی تا آخرین لحظه از حریف پیش بودیم بنابراین بردن منصوری قرچک کار سختی نیست.

وی عنوان کرد: تیم ما با شکست مدعیانی همچون حفاری اهواز و گسترش فولاد و متوقف کردن فولاد ماهان اصفهان شایستگی و لیاقت خود را بیش از پیش نشان داده است و باید بگویم که تمام بازیکنان ما سراسر انگیزه هستند تا بهترین بازی خود در این فصل را امروز برابر منصوری قرچک به نمایش بگذارند.

بازیکن تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: هیچ یک از بازیکنان تیم صبای قم در این دیدار مورد تاثیر نام تیم حریف قرار نخواهند گرفت و اگر با صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم قرار بگیرم، قوی‌تر از دیدار‌های قبلی با ماهان اصفهان، برای گلزنی مقابل منصوری قرچک بازی خواهم کرد.

وی تصریح کرد: امروز تمام تلاش ما در زمین مسابقه این خواهد بود که دستورات مربیان خود را همانند آنچه که در تمرینات مرور کرده‌ایم مقابل تیم فوتسال منصوری قرچک به نمایش بگذاریم تا از این جدال سخت خانگی که قطعا با توجه به بازی در قم نیاز به آمادگی از نظر شرایط روحی نیز دارد، با دست پر و کسب سه امتیاز خارج شویم.

کرمانی بیان کرد: این مسابقه در واقع جدال بین تیم‌های دوم و چهارم جدول رده‌‌بندی محسوب می‌شود و خوب می‌دانیم که بازی حساس و سختی است ولی باید بگویم که در مصاف با منصوری قرچک انگیزه ما برای پیروزی بیشتر است تا تساوی با ماهان اصفهان و باخت به گیتی پسند را به فراموشی بسپاریم.

وی در ادامه با اشاره به تساوی صبای قم در بازی گذشته مقابل ماهان اصفهان که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور بود، تاکید کرد: تساوی مقابل ماهان اصفهان یک اتفاق بود و دلیل خاصی برای از دست رفتن امتیاز در خانه وجود نداشت، ولی مهم این است که جلوی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر ایستادیم و امروز با انگیزه‌‌تر به دیدار منصوری قرچک می‌رویم.

بازیکن تیم فوتسال صبای قم افزود: تیم ما در حالی در هفتمین مسابقه خانگی خود از آغاز دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم منصوری قرچک صف‌آرایی می‌کند که برای رسیدن به صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم.

صبای قم پیش از مصاف با تیم منصوری قرچک در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، با ۲۵ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد، ضمن اینکه دیدار تیم‌های صبای قم و منصوری از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 1857

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1857/توانایی-شکست-منصوری-قرچک-داریم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir