شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 189
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه:

برای تسویه با مبلغان 3 میلیارد تومان بودجه نیاز است

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: بدون در نظر گرفتن حق‌التبلیغ، 3 میلیارد تومان بودجه برای تسویه با مبلغان نیاز است.
برای تسویه با مبلغان 3 میلیارد تومان بودجه نیاز است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی امروز با اشاره به اعزام مبلغان بدون حق‌الزحمه اظهار کرد: به دلیل نداشتن بودجه به ناچار به مبلغان متقاضی اعزام، حکم بدون حق‌التبلیغ ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برخی از طلاب دارای حکم بدون حق‌التبلیغ در سال‌های گذشته با دریافت بودجه، تسویه شده است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: ۲ هزار نفر مبلغ از ابتدای تابستان و ۶ هزار نفر مبلغ در ماه مبارک رمضان اعزام شده‌اند که بودجه تسویه حساب تنها برای ۳ هزار نفر مبلغ تامین شده است.

نبوی ادامه داد: با نامه‌نگاری خدمت مقام معظم رهبری یک میلیارد تومان دریافت شده است ولی برای تسویه حساب با همه طلاب باید ۲ تا ۳ میلیارد تومان بودجه دیگر دریافت شود.

وی با بیان اینکه دولت کنونی بودجه‌های بیشتری به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌دهد، گفت: بخش عمده این بودجه‌ها عمرانی بوده و به احداث مدرسه اختصاص پیدا کرده است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: برخی اوقات انگیزه طلاب بسیار پاک بوده و نقاط محروم را برای تبلیغ انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه بودجه مصرف شده در عرصه تبلیغ فراوان است، اظهار کرد: تعداد مبلغان فراوانی وجود دارند که در مجموع میزان فراوانی بودجه را باید برای تامین حق‌التبلیغ آنها اختصاص دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbu9b8prhbw.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جعفر دمنهوری
متاسفم لطفا کمتر از پول مبلغان ساختمان خرید و فروش کنید