يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 19252
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

ضرورت پاسخگویی شهرداران مناطق قم به مشکلات مردم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم گفت: باید شهرداران مناطق مختلف شهر قم در کنار مردم حضور پیدا کرده تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
ضرورت پاسخگویی شهرداران مناطق قم به مشکلات مردم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آیین بهره برداری از ۲۲ پروژه عمران شهری شهرداری منطقه ۸قم که شب گذشته در مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان برگزار شد با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور ما حاصل خون‌ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما باید افتخار کنیم که در چنین نظامی زندگی می‌کنیم و با تمام توان آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری قم با ایمان به خدا، خود را وقف خدمت رسانی به شهر کریمه اهل بیت (ع) کرده‌اند، عنوان کرد: یکی از کارهای مهمی که باید انجام شود موضوع شورایابی با همکاری مساجد است، به این معنا که مساجد نقش محوری در توسعه شهری ایفا کنند و دلیل آن هم این است که خیلی از امور فرهنگی مرتبط با مساجد می‌باشد که با همکاری شورای اسلامی شهر باید دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه پردیسان را می‌توان از تهدید به فرصت تبدیل کرد عنوان کرد: ایجاد فرصت فقط از شورای اسلامی شهر بر نمی‌اید و باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات و معظلات این منطقه پر جمعیت قم را رفع کنیم.

روحانی افزود: اگر موضوعات فرهنگی، ترافیکی، ساخت و ساز‌ها و سایر موضوعات مدیریت شهری از هم اکنون بررسی شود در آینده شاهد غده‌ای بدون درمان نیستیم و بنابراین پیشنهاد من این است که تیمی برای رصد موضوعات و موضوعات مختلف موجود در پردیسان تشکیل شود و هر کجا مشکل و موضوعی را یافت آن را برای بررسی و یافتن راهکار ارائه نماید.

وی مسجد محوری را یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر قم دانست و گفت: بعد از دهه مبارک فجر چند مسجد در هر یک از مناطق ۸گانه شهری مشخص می شود تا شهرداران در آنجا با مردم به صورت مستقیم صحبت کرده و مشکلات آنها را دریافت کنند و پس از پیگیری و رفع مشکل گزارش آن را به شورای اسلامی شهر و شهردار قم ارائه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirraz.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما