دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 19275
نسخه چاپيارسال به دوستان با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بانوان ماهان تندیس قم 3 بر صفر برنده شدند

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنده بازی برگزار نشده هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور شد.
بانوان ماهان تندیس قم 3 بر صفر برنده شدند
به گزارش قم نيوز، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم باید بر اساس برنامه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در هفته پایانی از بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم صراحی فیروزآباد فارس می‌رفت اما این دیدار برگزار نشد.

این بازی قرار بود روز هشتم بهمن‌ماه به میزبانی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به انجام برسد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شود اما حریف در این دیدار حضور نیافت.

بدین ترتیب مسابقه ماهان تندیس قم و صراحی فیروزآباد در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور برگزار نشد تا هر ۲ تیم منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن نتیجه نهایی این بازی باشند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص این دیدار را اعلام کرد و بدین ترتیب نتیجه دیدار ۲ تیم ماهان تندیس قم و صراحی فیروزآباد به دلیل عدم حضور تیم صراحی فیروزآباد به سود تیم ماهان تندیس قم به ثبت رسید تا این تیم با خیالی آسوده به لیگ برتر راه پیدا کند.

بر این اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به استناد بندهای سه و ۹ ماده ۲۱ آیین‌نامه انضباطی رای به برتری سه بر صفر تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم داد و تیم بانوان صراحی فیروزآباد به پرداخت ۲۰ میلیون ریالی جریمه نقدی محکوم شد.

بدین ترتیب مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور پایان خوشی برای تیم بانوان ماهان تندیس قم داشت و بعد از اینکه این تیم در مقابل تمام حریفان خود به برتری رسید، با اقتدار جواز صعود به لیگ دسته برتر بانوان کشور را به دست آورد.

این در حالی است که امسال رقابت‌های فوتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید و سرانجام تیم فوتبال ماهان تندیس قم با کسب چهارمین برد خود و عبور از سد تیم‌های دادگر جیرفت کرمان و صراحی فیروزآباد استان فارس موفق به کسب جواز صعود به بازی‌های لیگ دسته برتر بانوان کشور شد.

این نخستین حضور یک تیم فوتبال بانوان از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور است و این تیم با هدایت رسولی از بانوان با دانش فوتبال قم و همچنین سرپرستی سمیه دوستدار در لیگ امسال به مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور دست یافت.

این در شرایطی است که قبلاً قرار بود پنج تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم، خرم بید شیراز، دادگر کرمان، فیروزآباد شیراز و هیئت فوتبال اصفهان در این رقابت‌ها حضور یابند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار شود تا تیم قهرمان این فصل از رقابت‌ها تعیین شود اما برنامه بازی‌ها به یکباره تغییر کرد و تیم‌های هیئت اصفهان و خرم‌بید شیراز انصراف دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkx0f.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما