دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 19284
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اعتقاد به الهی بودن انقلاب اسلامی سبب ماندگاری انقلاب شد

قم نيوز : قم نيوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم ایران با اعتقاد به خداوند متعال، یقین به الهی بودن انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی(ره)، از این انقلاب با شکوه استقبال کرند و پیروزی شکوهمندی را در طول تاریخ رقم زدند.
اعتقاد به الهی بودن انقلاب اسلامی سبب ماندگاری انقلاب شد
به گزارش قم نيوز، سید سعید زمانیان، با اشاره به رمز تدوام و ماندگاری انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب های دیگر، اظهار کرد: اعتقادات، وحدت مردم و عنایت خداوند سبب ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در طول این سال ها شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان نقش اعتقاد به الهی بودن انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب اسلمی ایران، افزود: مردم ایران با اعتقاد به خداوند متعال، یقین به الهی بودن انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی(ره)، از این انقلاب با شکوه استقبال کرند و پیروزی شکوهمندی را در طول تاریخ رقم زدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت وحدت در شکل گیری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وحدت مردم ایران و اتحاد آن ها دربرابر رژیم ظالم طاغوت و ظلم هایی که این رژیم به مردم روا داشت سبب شد تا مردمی که از آن رژیم خسته شده بودند به رهبری امام خمینی(ره) قیام کنند که این انقلاب مردمی به رهبری امام خمینی(ره) در قلب تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به اصل تبعیت از ولایت فقیه، تاکید کرد: اگر ما گوش به فرمان ولایت باشم و همیشه یکپارچه و واحد و بر مبنای احکام الهی در جامعه حرکت کنیم، این انقلاب تا ظهور ولی عصر(عج) پایدار و ماندگار می ماند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به انقلاب های مخملی در کشورهای مختلف، عنوان کرد: انقلاب های شکست خورده گذشته نشأت گرفته از ادیان الهی نیستند و نبود وحدت و رهبری استوار در این انقلاب ها سبب شکست آن انقلاب ها شد.

زمانیان با اشاره به اهمیت وحدت، گفت: وحدت و یکپارچگی مردم در دفاع از ارش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت نیز از دلایل ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است، البته در این راه عنایت و لطف همیشگی خداوند به مردم نیز در شکل گیری و ماندگاری این انقلاب تاثیر ویژه ای داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش امام راحل در پایداری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) یک رهبر جامع الشرایط و همیشه ماندگار در طول تاریخ است، شجاعت و دلیری امام راحل و تحمل شکنجه ها در راه رسیدن به اهداف سبب شد تا ایشان برای پیشبرد اهداف و آرمان های بلندشان مبارزه کنند که این مسئله نیز یکی از عوامل محبوبیت امام راحل در بین نسل سومی هایی که ایشان را ندیده اند؛ شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdox0f.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما