جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 19408
در آستانه مسابقه ماهان تندیس و پتروشیمی ماهشهر اعلام شد

اعلام فهرست بازیکنان ماهان تندیس قم و حضور رایگان تماشاگران

قم نيوز : قم نیوز: فهرست ۱۲ نفره تیم ماهان تندیس قم برای مسابقه مقابل پتروشیمی ماهشهر مشخص شد.
اعلام فهرست بازیکنان ماهان تندیس قم و حضور رایگان تماشاگران
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم فهرست نفرات حاضر در دیدار این تیم برابر پتروشیمی ماهشهر را مشخص کرد.

در آخرین تمرین تیم فوتسال ماهان تندیس که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، اسامی ۱۳ بازیکن را برای حضور در بازی برابر پتروشیمی مشخص شد که در این فهرست نامی از مسعود دانشور و علی ابراهیم بیگی به چشم نمی‌خورد.

بر این اساس اسامی ۱۳ بازیکن مد نظر محسن حسن‌زاده برای حضور در این دیدار را محمد وزیرزاده، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، اصغر احمدی، محمد حسین کوهستانی، ابوالقاسم عروجی، میثم راموز، حمید رشیدی، محمد کرمانی، فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، محمد دهقان و مسعود ایازی تشکیل می‌دهند.

با توجه به اعلام فهرست ۱۳ نفره، به نظر می‌رسد پیش از آغاز مسابقه یک بازیکن از این فهرست که احتمالا یک دروازه‌بان است خط خورده و از روی سکو تماشاگر بازی تیمشان باشد.

محمد رضا دهقان سنگربان ماهان تندیس پس از دوران مصدومیت در فهرست تیمش قرار گرفته و در صورتی که از این فهرست پیش از برگزاری مسابقه کنار نرود پس از مدت‌ها در جمع بازیکنان ماهان در لیگ بر‌تر قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه از ساعت ۳۰: ۱۵ در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

باشگاه ماهان تندیس نیز مثل بازی‌های اخیر این تیم در قم، بازی با پتروشیمی ماهشهر را رایگان اعلام کرده تا زمینه را برای حضور پر رنگ هوادارانش فراهم کند.

ماهان تندیس در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رده هفتم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتسال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwab8.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما