شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : 19422
با پیروزی بر پتروشیمی ماهشهر در لیگ بر‌تر فوتسال

ماهان تندیس قم به رده ششم جدول رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری برابر پتروشیمی ماهشهر به رده ششم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتسال صعود کرد.
ماهان تندیس قم به رده ششم جدول رسید
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتسال کشور به پایان رسید و در روزی که راه ساری با غلبه بر دبیری تبریز شگفتی ساز شد تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مقابل پتروشیمی ماهشهر به برتری ۴ بر یک دست پیدا کرد.

بازیکنان ماهان تندیس را در این مسابقه با ترکیب مسعود ایازی، محمد دهقان، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، محمد کرمانی، ابوالقاسم عروجی، محمد کوهستانی، میثم راموز، اصغر احمدی، محمد وزیر‌زاده، فرهاد فلامرزی و مسلم اولاد قباد تشکیل دادند در حالی که هدایت این تیم بر عهده محسن حسن‌زاده بود.

پتروشیمی ماهشهر نیز با ترکیب حسین رادمرد، حامد ملاعلی، مهرداد قادری، امیر شیرعلی، بهزاد خلیلی، محمود بهمنی، مجتبی راشدی‌زاده، مجتبی احمدی، رضا حیاتی، فرزاد نمازی، میعاد هوشمندی و سعید عاکره و با مربیگری ایمان عیسی‌زاده به میدان آمد.

در نیمه نخست این بازی ماهان تندیس توانست برتری خود را بر حریف دیکته کند و در اوایل بازی توسط ابوالقاسم عروجی به گل برسد و سپس برتری خود را با گل همین بازیکن بهبود بخشد.

بهزاد خلیلی تک گل پتروشیمی را در نیمه نخست به ثمر رساند تا پتروشیمی به جبران شکست امیدوار شود اما گل محمد کرمانی پیش از پایان وقت نخست بار دیگر اختلاف را به دو گل رساند تا ماهان تندیس با پیروزی ۳ بر یک برنده از میدان خارج شود.

اتفاق بزرگ نیمه نخست پنالتی تیم میهمان بود که با واکنش مسعود ایازی دروازه‌بان ماهان تندیس راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.

در نیمه دوم مسلم اولاد قباد در دقیقه ۲۸ گل چهارم ماهان تندیس را به ثمر رساند رساند و نتیجه ۴ بر یک تا پایان بازی استوار باقی ماند تا در ‌‌نهایت ۳ امتیاز این مسابقه به حساب ماهان تندیس در جدول رده بندی واریز شود.

ماهان تندیس با این برد ۳۱ امتیازی شد و با توجه به شکست خانگی فرش آرای مشهد برابر گیتی پسند اصفهان، به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

در حاشیه این مسابقه و پیش از آغاز بازی، اعضای تیم ماهان تندیس عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان شدند و پیراهن متحد الشکل هلال احمر را بر تن کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiknz.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما