دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 19516
پس از بررسی هیئت داوران

نتایج کاندیدهای برتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر قم اعلام شد

قم نيوز : قم نيوز: هیئت داوران پس از بررسی‎های لازم کاندیداهای بهترین فیلم، فیلم‎نامه و بازیگران زن و مرد دومین جشنواره فیلم فجر در قم را اعلام کردند.
نتایج کاندیدهای برتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر قم اعلام شد
به گزارش قم نيوز به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنوراه فیلم فجر قم هیئت داوران پس از بررسی کاندیداهای بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دومین جشنواره فیلم فجر قم را اعلام کرد.

بر این اساس فیلم‎های «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‎کیا، خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی، شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار، ردکارپت به کارگردانی رضا عطاران و زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی سید روح‎الله حجازی برگزیده آرای مردمی در مراسم اختتامیه اعلام شدند.

هیئت داوران پس بررسی نهایی، کاندیداهای دریافت جوایز بخش‎های مختلف دومین جشنواره فیلم فجر قم را به شرح ذیل را اعلام کرد:

بهترین فیلم‎نامه: «برف» نوشته حسین مهکام، «ملبورن» نوشته نیما جاویدی، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» نوشته علی طالب و خط ویژه نوشته مصطفی کیایی.

در بخش بهترین کارگردانی: روح‌الله حجازی برای فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، ابراهیم حاتمی‎کیا برای فیلم چ، مصطفی کیایی برای فیلم خط ویژه.

در بخش بهترین بازیگر زن: سمیرا حسن‎پور برای بازی در فیلم تمشک، ساره بیات برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا، مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار ۱۴۳ و ترانه علی دوستی برای بازی در فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو.

در بخش بهترین بازیگر مرد: بابک حمیدیان برای فیلم چ، حمید فرخ‎نژاد برای فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، پیمان قاسم خانی برای فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و هومن سیدی برای فیلم خط ویژه.

گفتنی است در مراسم اختتامیه جایزه ویژه هیات داوران به دو فیلم که متعاقبا اعلام می‎شود تعلق می‎گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0sb8.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما