پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 19612
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

شهرداری قم نگاه ویژه‌ای به توسعه بوستان‌های بانوان دارد

قم نيوز : قم نيوز: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهرداری قم نگاه ویژه‌ای به بحث بوستان بانوان دارد بنابراین راه‌اندازی سایت‌های موقت و بوستان‌های ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است.
شهرداری قم نگاه ویژه‌ای به توسعه بوستان‌های بانوان دارد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین رضایی نسب با اشاره به بوستان‌های ویژه بانوان در سطح شهر اظهار کرد: بوستان نرگس واقع در خیابان ۴۵ متری صدوق از جمله بوستان‌های تخصصی بانوان است که اخیرا با تملک باغ انار یک هکتار به آن اضافه شده و اکنون ۱۰ هکتار به صورت کامل در اختیار این بوستان است.

وی خاطرنشان کرد: بخش اضافه شده در این بوستان به همت شهرداری منطقه چهار و سازمان پارک‌ها خیابان‌کشی، فضای سبز و مبلمان شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: کاربری‌هایی مانند شهربازی در آینده‌ای نزدیک به این بوستان اضافه می‌شود تا این بوستان به صورت تخصصی در اختیار بانوان باشد.

وی با اشاره به بوستان ارغوان به عنوان یکی دیگر از بوستان‌های ویژه بانوان گفت: این بوستان با مساحت سه هکتار حدفاصل میدان آزادگان تا میدان ۷۲ تن واقع شده است و پایان سال افتتاح می‌شود.

رضایی‌نسب خاطرنشان کرد: دیوارکشی، مبلمان، خیابان‌کشی و فضای سبز و ست‌های کمپلکس بازی و تندرستی به صورت کامل در بوستان ارغوان قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: شهردار قم نگاه ویژه‌ای به توسعه بوستان‌های بانوان دارد بنابراین راه‌اندازی سایت‌های موقت و بوستان‌های ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یادآور شد: در نظر داریم در سال ۹۳ بوستانی دیگر ویژه بانوان راه‌اندازی کنیم که در محدوده منطقه دو و شش شهرداری واقع است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های موقت ویژه بانوان در برخی از بوستان‌ها گفت: این سایت‌ها در بوستان لاله واقع در بلوار شهید بهشتی، بوستان مهدی واقع در انتهای باجک، بوستان هاشمی واقع در انتهای نوقطار و بوستان بنیادی واقع در خاکفرج قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirqaz.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما