يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 19769

دولت آمریکا دروغگو و غیر قابل اعتماد است

قم نيوز : قم نيوز:‌عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:در میان دولت فعلی افرادی علاقه‌مند به ارتباط آمریکا هستند و فکر می‌کنند این رابطه معجزه می‌کند، اما این دولت باید بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب بداند و فقط به آن عمل کند.
دولت آمریکا دروغگو و غیر قابل اعتماد است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام جعفرشجونی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در میان دولت فعلی افرادی علاقه‌مند به ارتباط آمریکا هستند و فکر می‌کنند این رابطه معجزه اقتصادی می‌کند، اما این دولت باید بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب بداند و فقط به آن عمل کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز، با تاکید به سابقه خیانت‌های آمریکا، افزود: آمریکا تا کنون قابل اعتماد نبوده است و هرگز قابل هم قابل اعتماد نمی‌شود، آمریکا با هم پیمانان خودش هم همین گونه بوده است و به آن‌ها هم خیانت کرده است و در جامعه بین الملل یک دولت درغگو و خائن است.

وی با اشاره به ماهیت آمریکا، تصریح کرد: منش و خوی آمریکا غارتگری و چپاول است، آمریکا در خوردن حقوق ملت‌ها ید طولایی دارد، در حال حاضر هم فکر می‌کند با آزاد کردن بخشی از اموال بلوکه شما به ما صدقه داده است و ما را مدیون خودش کرده است که این توهمی بیش نیست.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: دولت باید متوجه تحرکات غرب علیه ایران باشد، فریب نخورد و دل خوش به وعده‌های پوشالی غرب نباشد که بزرگ‌ترین ثروت ایران ولایت فقیه و رهبری است، رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که با هوش و درایت خود توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به کلام امام حسن مجتبی (ع)، عنوان کرد: امام حسن مجتبی (ع) در حدیثی فرمودند، آدم با ایمان کسی است که نماز اول بخواند و در پی روزی حلال باشد و در همه حال مطیع اولوالمر باشد، بنابراین اعتماد به آمریکا بزرگ‌ترین اشتباه است و تاثیر بدی دارد.

شجونی با اشاره نقشه‌های دشمن برای ایجاد نفاق، خاطرنشان کرد: نیروهای ما باید در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنند و کشورهای همسایه هم باید مواضعشان را با ایران مشخص کنند، ما مرزی مشترک با پاکستان داریم، بنابراین باید هر دو طرف تلاش کنیم با همدیگر تعامل کنیم، البته در ایران دیگر تفرقه بین شیعه، سنی و قومیت‌ها اثری ندارد، چون مردم ایران می‌دانند که تفرقه فقط اثر منفی دارد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb9zb8.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما