سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 19889
مدیرکل سیاسی استاندار قم خبر داد

برگزاری دوره آشنایی با فرقه‌های نوظهور در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیرکل سیاسی استاندار قم از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرقه‌های نوظهور و عرفان اسلامی خبر داد.
برگزاری دوره آشنایی با فرقه‌های نوظهور در قم
به گزارش قم نيوز، سهراب محمودی گفت: به منظور آشنایی هر بیشتر مدیران و تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و با برنامه ریزی و پیگیری دبیرخانه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استانداری در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری برگزاری دوره آموزشی شش ساعته با موضوع آشنایی با فرقه‌های نوظهور و عرفان اسلامی به تصویب رسید و ان‌شاء‌الله طی دو مرحله، این دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین مرحله دوره آموزشی مذکور ویژه مدیران کل و معاونین ایشان، روسای گروه و کارشناسان مرتبط دستگاه‌های اجرایی استان است روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل سیاسی استاندار قم افزود: امروزه ما شاهد مصائب و مشکلات بسیار زیادی هستیم که دامن‌گیر مسلمانان در گوشه و کنار جهان شده و ترویج افکار و اندیشه‏های غیراسلامی و حتی ضداسلامی، تبلیغ افکار التقاطی، تقدس زدایی و توهین به مقدسات، سست کردن پایه‏های اعتقادی جوانان نسبت به برخی از اصول و آرمان‏ها، طرح جدایی دین از سیاست، تشکیک در حقانیت دین اسلام، انتشار کتاب‏های ضد دینی ، نفی مقدسات اسلامی و نیز تحدید دین و تلاش برای حذف دین از عرصه‏ اجتماع از جمله مصادیق تهاجم فرهنگی است.

دبیر کمیسیون اقوام، فرقه و مذاهب استانداری قم با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه میان امت اسلامی مسلمانان را درگیر جنگ و خصومت کرده و به این وسیله اسلام را تضعیف کنند متذکر شد: آگاه سازی اقشار جامعه از نقش استعمار در شکل دهی و حمایت از فرقه‌های باطل، از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی است.

محمودی در پایان یکی از گام‌های مهم در راستای مبارزه و خنثی سازی توطئه‌ها و تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان را برنامه‌ریزی به منظور تقویت بنیه علمی افراد جامعه و شناخت صحیح فرهنگ غنی اسلامی و عناصر آن دانست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceov8z.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما