چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 19946
به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

نرم‌افزار «تربیت فرزند» رونمایی شد

قم نيوز : قم نيوز:‌به مناسبت روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی»، نرم‌افزار مناسبتی «تربیت فرزند» در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم» تولید و توزیع شد.
نرم‌افزار «تربیت فرزند» رونمایی شد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم»، این مرکز در ادامه برنامه خود برای تولید نرم‌افزارهای کلاس کم‌حجم از نرم‌افزار «تربیت فرزند» با موضوع پرسش‌ها و شبهات و پاسخ‌های آن‌ها در راستای تربیت اسلامی فرزند، رونمایی کرد.

این نرم‌افزار شامل ۱۰۰ پرسش و پاسخ در ۶ موضوع حقوق فرزندان، تربیت دینی فرزندان، تربیت جنسی فرزندان، مشکلات رفتاری فرزندان، اختلافات والدین با فرزندان و تشویق و تنبیه فرزندان است.

پیش از این هفت نرم‌افزار غدیر (به مناسبت عید سعید غدیر)، خورشید نینوا (به مناسبت ماه محرم)، صبح بیداری یک و ۲ (به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، کوثر (ویژه ایام فاطمیه)، فریضه انتخاب (ویژه انتخابات) و پیامبر اعظم (به مناسبت تولد حضرت رسول «ص») در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تهیه و تولید شده است.

علاوه بر اتقان بالا، حجم کم و عدم نیاز به نصب نرم‌افزار و سهولت در استفاده و دستیابی به محتوای مورد نظر از دیگر خصوصیات این نرم‌افزارها است.

ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم‌اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع‌رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس http://www.andisheqom.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciq3az.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما