يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 20081

خراب کردن فرصت‌های گلزنی عامل باخت‌های ماهان تندیس قم است

قم نيوز : قم نيوز:‌مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بی دقتی بازیکنان در استفاده از فرصت های گلزنی را عامل باخت های اخیر این تیم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دانست.
خراب کردن فرصت‌های گلزنی عامل باخت‌های ماهان تندیس قم است
به گزارش قم نيوز، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: ما بازیکنان جوان و جویای نام در کنار چند فرد باتجربه در ترکیب تیم خود داریم و همگی آنها از بهترین های فوتسال کشور هستند اما در دو دیدار اخیر فرصت های بسیار زیادی را در مقابل دروازه حریفان از دست دادند.

وی ادامه داد: کم دقتی بازیکنان در گلزنی در لیگ امسال به تیم ما آسیب های زیادی رسانده است در حالی که شاید اگر در کار گلزنی بهتر عمل می کردیم در بسیاری از بازی های این فصل مستحق باخت به حریفان نبودیم و حتی می توانستیم الان یک مدعی قهرمانی باشیم.

غیاثی ادامه داد: در همین ۲ بازی اخیر که در هفته های نهم و دهم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با تیم های فرش آراء و گیتی پسند اصفهان داشتیم، چندین موقعیت گلزنی را در شرایطی که حریف تسلیم ما شده بود از دست دادیم تا به راحتی روی چند اشتباه بازی برده را واگذار کنیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: با این حال هنوز هم امیدوارم با توجه به اینکه بازیکنان انگیزه دارند و کادر فنی نیز واقعا تمام تلاش خود را به کار گرفته بتوانیم از این وضعیت خارج شده و در نهایت ماهان تندیس را از رده هشتم جدول به مکان های بالاتر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان تیم ما از فرصت های خوب گلزنی خود صد در صد استفاده نکرد و الا ما بازی را برده بودیم و الان وضعیت تیم خیلی بهتر شده بود، ضمن اینکه در دیدار با فرش آراء مشهد در چهار ثانیه به پایان گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم ولی این هفته با تمام توان خود به مصاف میثاق تهران می رویم تا از این بازی با پیروزی خارج شویم.

غیاثی با بیان اینکه وضعیت تیم ما برای بازی با تیم میثاق تهران در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور مطلوب است، افزود: تیم ما در این دیدار حتما باید حریف خود را شکست بدهد تا در ۲ هفته پایانی با خیال راحت به مصاف تیم های فوتسال راه ساری و شهید منصوری قرچک برویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پایان عنوان داشت: از مدیران باشگاه ماهان تندیس قم که به موقع از تیم حمایت می کنند تشکر می کنم و امیدوارم که با قهرمانی در بازی های جام حذفی فوتسال بتوانیم زحمات آنها را جبران کنیم.

گفتنی است: مسابقه تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران از هفته یازدهم از نیم فصل دوم بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور عصر فردا در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdca6wnu.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما