چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 20300

مربی قمی مشاور تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی کاراته شد

قم نيوز : قم نيوز: مربی فعلی و قهرمان اسبق کاراته استان قم به عنوان مشاور تیم ملی کاراته بزرگسالان در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی انتخاب شد.
مربی قمی مشاور تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی کاراته شد
به گزارش قم نيوز، فدراسیون کاراته کشور استارت جدی فعالیت‌های خود را برای حضور مقتدرانه تیم ملی کاراته بزرگسالان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی و مسابقات کاراته قهرمانی جهان در آلمان با معرفی کادر فنی تیم ملی زد.

بر این اساس با حکم رئیس فدراسیون کاراته، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای بازی‌های آسیایی که قرار است در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی به انجام برسد و همچنین برای مسابقات بیست و دومین دوره کاراته قهرمانی جهان که قرار است در شهر برمن آلمان برگزار شود، وی را معرفی کرد.

طبق حکم علیرضا سمندر برای تیم ملی بزرگسالان که سال آینده دو رویداد مهم را پیش‌رو دارد، برای سیدشهرام هروی که از سال ۲۰۰۹ در تیم‌های ملی بزرگسالان به عنوان مربی تیم ملی فعالیت داشته و همچنین حسین روحانی که با چهار مدال رنگارنگ جهانی پرافتخارترین کاراته‌کای ایران در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، حکم مربیگری صادر کرد.

مربیان تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در حالی معرفی شدند که فدراسیون کاراته قهرمان اسبق رقابت‌های مهم برون‌مرزی کاراته و مربی فعلی کاراته قم و کشور یعنی مهدی جعفری را به عنوان مشاور فنی تیم ملی کاراته معرفی کرد.

هروی، روحانی و جعفری در حالی باید سال آینده تیم ملی را برای حضور پرقدرت و آماده در دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان هدایت کنند که در سالی که روزهای واپسین آن را سپری می‌کند در کنار مسعود رهنما سرمربی سابق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می‌کند در مسابقات آسیایی در امارات حضور داشتند و توانستند تیم ایران را به مقام قهرمانی آسیا برسانند.

ملی‌پوشان کاراته در حالی آبان‌ماه سال آینده باید در تاتام رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان به میزبانی شهر برمن کشور آلمان برابر حریفان جهانی خود قرار بگیرند که یک ماه قبل از آن در بازی‌های آسیایی به میزبانی اینچئون کره جنوبی باید به روی تاتامی بروند و از اعتبار کاراته ایران در المپیک آسیایی دفاع کنند.

در بازی‌های آسیایی که هفدهمین دوره خود را با حضور تیم‌های مطرح قاره کهن پیش‌رو دارد، هر کشور حق شرکت دادن چهار نماینده در ۶ وزن مبارزات بخش کومیته و اجرای کاتای انفرادی را دارد؛ در حالی که چهار سال پیش در شهر گوانگجو کشور چین و در بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۰ تیم چهار نفره مردان کاراته کشور به دو نشان طلا دست یافته بود.

در بازی‌های آسیایی گوانگجو که چهار سال پیش در چین به انجام رسید از قم نیز امیر مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کاراته به مصاف حریفان رفت و در نهایت توانست عنوان چهارمی این وزن را برای تیم کشورمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7x8w.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما