قم نيوز : قم نيوز:‌کمیته داوران فدراسیون کشتی نام داور بین المللی کشتی قم را در بین داوران قضاوت کننده در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قرار داد.
داور قمی برای قضاوت در کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور انتخاب شد
به گزارش قم نيوز، در سال‌های اخیر همراه با پیشرفت کشتی قم در رده‌های سنی مختلف به خصوص رده‌های سنی پایه داور جوان کشتی قم نیز با حضور در میادین مختلف داخلی و برون مرزی به خوبی بر تجربه خود برای رویدادهای مهم کشتی افزوده است.

این داور جوان و آینده‌دار کشتی قم و کشورمان که مدرک بین‌المللی داوری این رشته را دارد سعید عباسی است که در حال حاضر با داشتن این جایگاه از چهره‌های آینده‌دار داوری کشتی در میادین مهم داخلی و برون مرزی این رشته به شمار می رود.

عباسی که از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی امسال برای چندمین بار برای قضاوت در مسابقات چند دوره اخیر کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام نیز برگزیده شده، پس از این جام در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قضاوت خواهد کرد.

از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی در حالی اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان مشخص شد که در بین آنها سعید عباسی داور قمی نیز حضور دارد و روزهای پایانی این هفته این پیکارها را داوری می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه با شرکت برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

این در حالی است که بر این اساس، علاوه بر سعید عباسی از قم که یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، اردوان صاحب از خوزستان به عنوان سرپرست فنی، محمدابراهیم امامی و عزیزالله اطاعتی از تهران به عنوان اعضای ژوری حضور دارند.

مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان در حالی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که سید علی سید گرمرودی از اردبیل، عین‌الله محمدی، سید محمدعابد هاشمی‌نسب، اصغر محمدی، ناصر فروتن، مسعود رستمی، طاهر محمدعلی زنگنه از تهران، رمضانعلی رمضان‌نژاد و موسی بابایی از مازندران، ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی، سعید عباسی از قم، محمد مصلایی پور از یزد و محمد رحیم‌پور از کردستان به عنوان داور درجه یک بین‌المللی در این مسابقات قضاوت می‌کنند.

همچنین اکبر نصیری از زنجان، سعید نصرت پناه، مهدی آقا‌ولی و کامران سلطانی‌زاده از تهران همراه با نیما صادقی از مازندران به عنوان داور درجه دو بین‌المللی کار قضاوت در پیکارهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb5fb5.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما