شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 20403
نظر آیت الله علوی گرگانی نسبت به مذاکرات هسته‌ای

دشمنان تنها در پی نابودی اسلام هستند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه تقابل اسلام و کفر تا ابد جریان دارد گفت: دشمنان تنها در پی نابودی اسلام و انقلاب هستند و ان موضوع باید در دل مسئولان کشور نهادینه شود.
دشمنان تنها در پی نابودی اسلام هستند
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با برخی از مسئولان روزنامه جوان با اشاره به اینکه موضوع تقابل اسلام و کفر موضوعی ثابت در طول همه زمان‌ها است اظهار کرد: باید در مورد موضوعات مختلف این روش مد نظر قرار بگیرد که تقابل اسلام و کفر در بشریت جریان دارد و این دیدگاه در دل دولت مردان نیز نفوذ کرده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه ریشه اساسی آن از ابتدای خلقت وجود داشته است اظهار کرد: خداوند نیز در این رابطه عنوان کرده است که از ابتدای خلقت این نافرمانی از فرامین الهی وجود داشته اند و عده‌ای در مسیر دیگری حرکت کرده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این نافرمانی‌ها تا ابد ادامه دارد خاطر نشان کرد: هیج زمانی نشده است که آفتاب طلوع کند و این اختلاف وجود نداشته باشد اما باید این تقابل مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید مردم در این مسیر هدایت شوند تصریح کرد: هدایت شدن و یا نشدن مردم با ما نیست زیرا در دین هیچ اجباری نیست و فقط ما وظیفه داریم اهل کفر را دعوت به حق کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه دعوت‌ها در طول تاریخ سبب رشد اسلام شده است عنوان کرد: دلیل اینکه عده ای به سمت جهل و نادانی رفته‌اند از سبب نادانی بوده، زیرا آن‌ها در شرایطی قرار گرفته‌اند که باطل را حق دیده اند.

مرجع تقلید جهان تیشع با اشاره به اینکه گروه‌های منحرف پرچم دارانشان افرادی هستند که حق را دریافته‌اند اما آن را کتمان می‌کنند تصریح کرد: منحرفین را نیز باید تذکر داد زیرا همین تذکر برای ما مغتنم است و حجت و وظیفه اصلی ما در همین مسیر تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن تا ابد دشمن است عنوان کرد: دشمن در هر زمینه‌ای که برنامه ریزی کند تا ابد دشمن می‌ماند و نباید در این مسیر فریب لبخندهای آن‌ها را خورد زیرا آن‌ها در پی فریب ایران هستند و حاظر نیستند لحظه‌ای پیشرفت ایرانی اسلامی را ببینند.

استاد حوزه علیمه قم با تاکید بر اینکه مسئولیت علما در زمینه دشمن‌شناسی تفسیر می‌شود خاطر نشان کرد: باید این آگاهی در دل مردم و مسئولان نیز ایجاد شود زیرا تنها حرکت در مسیر اصلی انقلاب می تواند موفقیت آمیز باشد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: شکنجه‌هایی که بر مردم وارد شده بسیار زیاد است اما ملت هوشیار ایران توانست با حضور خود راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار بزند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بهره گیری از کمال و آگاهی می‌توانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند تصریح کرد: امیدواریم مسئولان کشور در این مسیر گام بردارند و از اوامر مراجع تقلید پیروی کنند و در این زمینه برای موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای دعا می کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip5ar.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما