دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 2043
در پنجمین بازی خانگی؛

قمی‌ها از جهش ترابری قم پیروزی می‌خواهند

قم نيوز : قم نیوز: بسکتبال دوستان قمی از تیم بسکتبال جهش ترابری قم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال پیروزی این تیم برابر پتروشیمی بندر امام را می‌خواهند.
قمی‌ها از جهش ترابری قم پیروزی می‌خواهند
به گزارش قم نیوز، نهمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری شش مسابقه در گروه‌های دوگانه به انجام خواهد رسید و طی آن در یکی از بازی‌ها، جهش ترابری قم به جدال با تیم پتروشیمی بندر امام می‌پردازد.

جهش ترابری قم که برای برگزاری پنجمین بازی خانگی خود در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای پتروشیمی بندر امام است، در مقابل میهمان خود با امید حمایت بی‌‍‌‌شمار هواداران بسکتبال‌دوست قمی به دنبال نخستین برد این فصل است.

این مسابقه را محمدرضا صالحیان به عنوان داور اول و علی نوروزیان به عنوان داور دوم قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه رضا آذر‌افزا به عنوان سر داور این مسابقه حضور دارد و نظارت این دیدار حساس را جلال امجد برعهده دارد.

جهش ترابری قم بر خلاف بازی‌های قبل خود برای کسب پیروزی در این مسابقه سختی‌های زیادی خواهد کشید تا بتواند از این بازی خانگی و حساس با دست پر خارج شده و موقعیت و جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را بهتر کند.

جهش ترابری قم تا پایان هفته هشتم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، مقابل تیم‌های بانک سامان تهران، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد ‌تهران، ذوب آهن اصفهان، لوله سبز آ اس شیراز، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران و شرکت ملی و حفاری ایران تن به شکست داده است و به عبارت بهتر شاگردان سیدعباس آقاکوچکی هنوز در لیگ امسال نبرده اند.

نماینده بسکتبال قم با کسب هشت امتیاز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، ضمن اینکه جهش ترابری قم با ادامه این روند قطعا یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول قرار خواهد گرفت.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور با تیم‌های قدرتمندی باید به رقابت بپردازد، این در حالی است که بسکتبال قم به سبب تغییراتی که در تیم راه و ترابری سال گذشته ایجاد شده است، این روزها نیاز به حمایت جدی دارد.

تنها سه هفته دیگر به پایان نیم فصل نخست از مرحله گروهی مسابقات باقی مانده است و به نظر می‌رسد بیشترین احتمال کسب پیروزی برای جهش ترابری نماینده قم تنها در یک مسابقه باشد و باید مسئولان هیئت بسکتبال از هم اکنون به شکل جدی به فکر این تیم باشند تا در نیم فصل دوم، مبادا راه سقوط به لیگ دسته اول را در پیش بگیرد.

دیدار جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام از هفته نهم دور رفت لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.ynuk49nwe5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما