يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 20433
رئیس هیئت گلف استان قم

گلف قم سال آینده موفقیت‏‌‏های زیادی کسب خواهد کرد

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس هیئت گلف استان قم گفت: با برنامه‏‌‏ریزی‏‌‏های خوبی که انجام شده از هم‌اکنون به فکر سال آینده و کسب موفقیت در رقابت‏‌‏های مختلف گلف و مینی گلف کشور هستیم.
گلف قم سال آینده موفقیت‏‌‏های زیادی کسب خواهد کرد
به گزارش قم نيوز، سید محمد علویون اظهار کرد: با حمایت‏‌‏هایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان از هیئت گلف قم انجام شده در مجموعه ورزشی شهید حیدریان امکانات خوبی در اختیار این رشته قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال توانستیم لیگ‏‌‏های مینی گلف مردان و بانوان قم را با حضور تیم‏‌‏های پرتعداد در اوج جذابیت برگزار کنیم و قهرمان آن‌ها را نیز بشناسیم ضمن اینکه استعدادهای خوبی نیز از لیگ‏‌‏های مینی گلف قم شناسایی کردیم.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان کرد: امسال در لیگ‏‌‏های دسته اول گلف مردان و بانوان کشور حضور داشتیم و در رقابت‏‌‏های گلف و مینی گلف قهرمان کشور نیز تیم‏‌‏های قم را اعزام کردیم که منجر به کسب موفقیت‏‌‏های خوب و قابل توجهی شد.

وی اظهار کرد: برای سال آینده از هم‌اکنون برنامه‏‌‏ریزی کرده‏‌‏ایم و امیدواریم با رفع مشکلات و محدودیت‏‌‏های مالی بتوانیم در لیگ‏‌‏های مینی گلف و گلف و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در این ۲ رشته بتوانیم به موفقیت‏‌‏های خوبی دست یابیم.

علویون در ادامه به برگزاری رقابت‏‌‏های گلف مرحوم شهباز حسین‌پور با شرکت تیم‏‌‏های برتر کشور اشاره کرد و افزود: با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور، طبق برنامه‏‌‏ریزی فدراسیون گلف سیزدهمین یادواره مرحوم شهباز حسین‏‌‏پور برگزار شد.

وی عنوان کرد: رقابت‏‌‏های سیزدهمین یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور به میزبانی مسجد سلیمان و در زمین گلف این شهر با حضور گلف‏‌‏بازان مطرح و نامی کشور برگزار شد و از قم نیز گلف‏‌‏بازان مستعد در این دوره از رقابت‏‌‏ها به میدان رفتند.

رئیس هیئت گلف استان قم اظهار کرد: مرحوم شهباز حسین‏‌‏پور کارشناس ارشد شرکت ملی حفاری اهواز، گلف را از سن ۱۸ سالگی آغاز و در همان سال‏‌‏های نخستین به عنوان بهترین گلف‏‌‏باز ایران معروف و شناخته شد و در ۲ اعزام برون مرزی به بحرین و کویت، عنوان نایب قهرمانی گلف آسیا را در سال ۱۳۵۲ در کشور کویت به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات یادواره جام مرحوم حسین‏‌‏پور ۱۶ تیم از سراسر کشور و به میزبانی شرکت بهره‏‌‏برداری نفت و گاز مسجد سلیمان در بخش آقایان حضور داشتند و برای کسب مقام‏‌‏های اول تا سوم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

علویون افزود: تیم‏‌‏های شرکت‏‌‏کننده در جام مرحوم حسین‏‌‏پور را هشت تیم لیگ برتر گلف، چهار تیم لیگ دسته اول و تیم‏‌‏های (ب) شرکت بهره‏‌‏برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و (ب) تیم ملی حفاری اهواز و هیئت‏‌‏های گلف اردبیل و قم تشکیل می‏‌‏دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfab5.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما