يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 20453

اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در بزرگراه قم - سلفچگان

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست مدیریت راهداری استان قم از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در بزرگراه قم-سلفچگان به طول 21 کیلومتر خبر داد.
اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در بزرگراه قم - سلفچگان
به گزارش قم نيوز، اکبر سلیمیان روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت نابهنجار آسفالت قسمت هایی از محور قم - سلفچگان (در باندهای رفت و برگشت) اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در این محور از اواخر خردادماه سال جاری آغاز شد.

وی طول تقریبی این طرح را ۲۱ کیلومتر عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح از مقابل سیلوی قم آغاز و در دو باند رفت و برگشت که نیاز به بهسازی داشته باشند را شامل می شود.

سلیمیان مبلغ قرارداد اولیه را بالغ بر چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش مقادیر اعتبار این طرح به مبلغ پنج میلیارد و هشتصد میلیون تومان ارتقاء یافت.

سرپرست مدیریت راهداری استان اضافه کرد: اجرای طرح بهسازی در این محور با توجه به اضمحلال شدید بخش هایی از جاده به منزله مسکنی است که تنها جهت تسهیل ترافیک و تامین ایمنی موقت سفرهای نوروزی به مرحله اجرا در آمده است و ادامه عملیات نهایی مرمت این بزرگراه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت زیربنایی کلید خواهد خورد.

سلیمیان در پایان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین به موقع اعتبارات عملیات بهسازی کنونی تا ۲۹ اسفندماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdso0x.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما