دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 20508

برگزاری دوره آموزشی آفاق اندیشه در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌دبیرکانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: دوره آموزشی آفاق اندیشه با هدف توانمندسازی کادر کانون‌ها به صورت حضوری در اردیبهشت ماه سال جدید برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشی آفاق اندیشه در قم
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام سعید روحانی، در همایش گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سالن همایش ساختمان جدید شهرداری قم برگزار شد،از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی استانداری در سال جاری به این دبیرخانه در استان قم خبر داد و اظهار کرد: رویکرد اصلی برنامه های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در سال آینده تقویت کادر کانون‌های مساجد است.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۸۴۰ میلیون تومان هزینه کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان قم بود افزود: از این مبلغ ۴۶۰ میلیون تومان آن از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ۳۸۰ میلیون تومان نیز از سایر منابع تامین شد.

دبیرکانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم تصریح کرد: دوره آموزشی آفاق اندیشه با هدف توانمندسازی کادر کانون ها به صورت حضوری در اردیبهشت ماه سال جدید برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید روحانی با اشاره به اینکه این طرح در قالب دوره ای به مدت چهار هفته برای کادر کانون ها برگزار می شود عنوان کرد: در این طرح ۶۰۰ نفر در قالب کلاس های تخصصی، علمی، همایشی و اردو آموزش می بینند و مهارت لازم را کسب می‌کنند.

دبیرکانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه بودجه کانون مساجد از راه کمک‌های استانی و دولتی به دست می آید که در زمینه کمک های استانی وضعیت مناسبی وجود ندارد خاطر نشان کرد:کانون‌ها ظرفیت‌های فراوانی دارند که باید از این توانمندی ها به شیوه مطلوب بهره برداری کرد.

وی اظهار کرد: امسال ۴۰۰ میلیون تومان در کانون‌ها هزینه شد که از این میزان ۱۵۰ میلیون تومان توسط ستاد عالی و ۲۵۰ میلیون تومان نیز از سایر منابع تامین شده است.

روحانی با تاکید بر توانمندی بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: نرم افزار مدیریت کانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم در یکی از کانون های استان قم تولید شده است که نشاندهنده استعدادهای موجود در کانون ها و ظرفیت مساجد است.

دبیرکانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم از به روز رسانی نرم افزار مدیریت کانون فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و تصریح کرد: این نرم افزار هر سال به روزرسانی شده و در کانون های سطح کشور استفاده می شود و این یکی از نکات برجسته فعالیت کانون‌ها است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevn8w.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما