چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 20611

چیچکلو اسلامشهر با شکست از آبی‌پوشان مرکزی حذف شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان چیچکلو اسلامشهر در آخرین بازی خود از گروه ششم بازی‌های لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مغلوب آبی‌پوشان مرکزی و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
چیچکلو اسلامشهر با شکست از آبی‌پوشان مرکزی حذف شد
به گزارش قم نیوز، پنجمین و آخرین روز برگزاری مسابقات گروه ششم از مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در قم با ثبت سومین شکست در کارنامه تیم فوتبال نوجوانان چیچکلو اسلامشهر برابر آبی‌پوشان مرکزی همراه بود.

نماینده فوتبال شهرستان اسلامشهر در حالی که از سه بازی قبل خود در این دوره از رقابت‌ها ۳ امتیاز کسب کرده بود و امید داشت که با عبور از سد تیم آبی پوشان مرکزی راهی مرحله بعد شود ناباورانه به تیم آبی پوشان که پیش از این حذف شده بود باخت تا این شانس را به تیم افشید قم بدهد که به همراه استقلال تهران به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

چیچکلو اسلامشهر می‌توانست با کسب برتری برابر تیم آبی‌پوشان مرکزی شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع یکی از دو تیم صعود کننده از گروه ششم مرحله مقدماتی فوتبال نوجوانان کشور قطعی کند اما آبی‌پوشان مرکزی با کسب نخستین پیروزی خود مانع این اتفاق شد.

تیم فوتبال نوجوانان چیچکلو اسلامشهر در حالی که در روز نخست بازی‌ها استراحت کرده بود و چهار بازی متوالی انجام داد برابر تیم آخر جدول رده‌بندی گروه ششم لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با حساب ۳ بر ۲ شکست خورد تا با یک برد و سه باخت از راهیابی به مرحله بعد مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باز بماند.

تیم فوتبال نوجوانان آبی‌پوشان مرکزی نیز با کسب برتری برابر تیم چیچکلو اسلامشهر که سه امتیاز نصیب این تیم کرد، ۴ امتیازی شد و بالاتر از تیم‌های فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان قم و چیچکلو اسلامشهر در مکان سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

چهارمین روز برگزاری رقابت‌های این گروه به میزبانی باشگاه افشید قم در حالی پایان یافت که تیم چیچکلو اسلامشهر عملا از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در بازی پایانی جدال تیم‌های استقلال تهران با افشید قم به برتری ۶ بر صفر تیم استقلال انجامید تا هر دو تیم از این گروه راهی مرحله بعد شوند.

در مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور و در گروه ششم از مرحله مقدماتی که در شهر مقدس قم و به میزبانی باشگاه سفیر گفتمان به انجام رسید، تیم‌های فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان قم، آبی‌پوشان مرکزی، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و چیچکلو اسلامشهر حضور داشتند و دو تیم استقلال تهران با ۱۲ امتیاز و افشید قم با ۶ امتیاز از جمع آنها راهی مرحله بعد شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما