چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 20669

پلمپ واحدهای صنفی فروش مواد محترقه در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم گفت: واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه در استان می‌کنند پلمپ می‌شوند.
پلمپ واحدهای صنفی فروش مواد محترقه در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی در دیدار معاون سیما، مدیر روابط عمومی، مدیر تولید صدا و مدیر تولید سیما با بیان اینکه مردم سراسر کشور سعی می‌کنند لحظه تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) باشند، اظهار کرد: پلیس قم برای رفاه و آسایش زائران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: پلیس با راه اندازی ۳۰ ایستگاه نوروزی در استان ضمن تامین نظم و امنیت ایام نوروز، نسبت به راهنمایی مردم با استفاده از نقشه و بروشور اقدام می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اقدامات ترافیکی و موثر پلیس راهنمایی و رانندگی استان در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: برای رضایتمندی زائران از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استان قم هرسال پذیرای میلیون‌ها زائر و مشتاق از نقاط مختلف کشور است، برای اینکه زائران با مشکل روبه‌رو نشوند تدابیر و اقدامات لازم صورت گرفته است.

صادقی با تقدیر از صدا و سیمای استان قم در اجرای برنامه‌های مربوط به شب چهارشنبه پایانی سال اظهار کرد: صدا و سیما مرکز استان با اطلاع رسانی و اخبار مربوط به حوادث سال‌های گذشته در شب چهارشنبه پایانی سال، در پیشگیری از جرائم تاثیرگذار است.

وی از پلمپ واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه در استان می‌کردند خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با حضوری مقتدارانه، منظم و منعطف با ناهنجاری‌ها برخورد می‌کند و افراد دستگیر شده به محاکم قضایی استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccoeqi.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما