پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 20684

سپاه قم عنوان برتر دانش و پژوهش را کسب کرد

قم نيوز : قم نيوز: سپاه علی بن ابیطالب(ع) در حوزه دانش و پژوهش مقام برتر را در میان سپاه‌های استانی سراسر کشور کسب کرد.
سپاه قم عنوان برتر دانش و پژوهش را کسب کرد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، با برگزاری جشنواره سراسری دانش و پژوهش سپاه پاسداران اسلامی با عنوان جشنواره امام علی(ع) با حضور فرمانده، جانشین نماینده ولی فقیه و همچنین جمعی از معاونین سپاه برترین‌های حوزه دانش و پژوهش سپاه در سالن الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه انتخاب شدند.

سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی بر ضرورت توجه به سه پایه دین، تقوا و عمل انقلابی در سپاه و لزوم مراقبت از دام‌هایی که سپاه نباید به نام علم و دانش در آن‌ها گرفتار شود پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز طی سخنانی به ارتباط علم و ایمان پرداخت.

در پایان این مراسم مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به عنوان برترین فرمانده سپاه‌های استان سراسر کشور در حوزه دانش و پژوهش و همچنین جواد یزدانی فرد معاون دانش و پژوهش سپاه قم به برترین معاون دانش و پژوهش در بین سپاه‌های استانی انتخاب شدند.

در این همایش رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان به عنوان برترین دبیرکل کانون کانون‌های اندیشه‌ورزی، مهدی شهداد نژاد برترین مجری پژوهشی، ابراهیم جواهری‌زاده برترین مدیر پژوهشی، علی‌اصغر آهنگران برترین مسئول ستاد تخصصی، از کارکنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) رتبه‌های برتر را از بین سپاه‌های استانی سراسر کشور به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxme8.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما