پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 20709

راه‌اندازی 2 هزار وبلاگ از سوی بانوان طلبه‌

قم نيوز : قم نيوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و اکنون شاهد هستیم که دو هزار وبلاگ از سوی بانوان طلبه راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی 2 هزار وبلاگ از سوی بانوان طلبه‌
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی با اشاره به حضور بانوان طلبه در فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و اکنون شاهد هستیم که دو هزار وبلاگ از سوی بانوان طلبه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حدیث ثقلین بیان کرد: اگر امت، ملت و یا هر گروهی تصور کند که ثقلین از یکدیگر جدا می‌شوند قطعا ایشان از معارف اسلامی و وحی الهی دور شده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مصائب وارد شده به اهل بیت برای جدا کردن این دو بود تاکید کرد: اهل بیت برای حفظ این دو پافشاری زیادی کردند و سختی‌های بسیاری متحمل شدند.

وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: اگر کسی بخواهد به گوهر عالم دست یابد باید حقیقت وجود حضرت زهرا(س) را بنگرد.

جمشیدی شب قدر را ظرف زمانی برای وجود امام عصر(عج) دانست و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) ظرف حقیقی امام زمان(عج)‌است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حقیقت شب قدر تقسیم ولایت ائمه(ع) و ولایت حضرت حجت(عج) است تاکید کرد: کسی که بتواند به درک حقیقت شب قدر برسد به درک حقیقت این معنا دست یافته است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه باید از اسلام و انقلاب حراست کرد و این مسیر نیازمند سنگربان است گفت: باید بانوان طلبه به وظیفه هدایت دیگران که بر عهده آنان قرار داده شده است توجه لازم را داشته باشند و در عرصه فضای مجازی نیز سنگربان عفاف و حجاب باشند.

جمشیدی به برگزاری جشنواره‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این جشنواره‌ها فرصتی برای شناسایی استعدادهای طلاب است و باید افراد برتر این جشنواره‌ها با قدرت به طی مسیری که در آن گام گذاشته‌اند بپردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwqni.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما