پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 20713
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب:

حضور بانوان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب است

قم نيوز : قم نيوز: معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: باید در مورد حقوق زن از دنیای غرب پرسشگر باشیم و آن‌ها را به محکمه بکشانیم چرا که آن‌ها جفای بزرگی در حق جامعه بانوان انجام داده‌ است.
حضور بانوان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام احمد مروی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع نرجس خاتون (س) قم با اشاره به اینکه برخی از نام مقدسات، ائمه (ع)، دین و مذهب سواستفاده می‌کنند، اظهار کرد: سوء استفاده از عنوان دین و مقدسات آفتی است که در جامعه دینی امروز درست شده است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نباید ایمان خود را در اختیار هر کسی قرار دهیم، افزود: منیت‌ها از مهم‌ترین آفاتی است که مانع کسب فیوضات و درک حقایق عالم می‌شود از این رو برای اثرپذیری از قرآن آمادگی قلبی و طهارت لازم است.

وی حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و حوزوی را از برکات و افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تا قبل از انقلاب فعالیت بانوان در عرصه فراگیری علوم دینی بسیار محدود بود اما انقلاب اسلامی شرایطی به وجود آورد که بانوان می‌توانند باانگیزه به تحقیق، تحصیل و کسب علم بپردازند.

حجت الاسلام مروی خاطرنشان کرد: نگاه نظام‌های طاغوتی و غرب به زن ابزاری مادی است که ما باید در مورد حقوق زن از دنیای غرب پرسشگر باشیم و آن‌ها را به محکمه بکشانیم چرا که آن‌ها جفای بزرگی در حق جامعه بانوان انجام داده‌اند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: برای حفاظت و صیانت از قرآن در برابر هجمه‌ها باید قرآنی زندگی کنیم به گونه‌ای که هر کسی وارد این جامعه نورانی شد این تفاوت را احساس کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1mqi.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما