جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 20751

دو و میدانی کار قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از دعوت دو و میدانی کار قمی به تیم ملی جوانان اعزامی به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا خبر داد.
دو و میدانی کار قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی اظهار کرد: یکی از مهمترین رقابت‌هایی که در ماه‌های آغازین سال ۲۰۱۴ میلادی پیش روی دو و میدانی‌کاران جوان کشورمان قرار دارد، مسابقات دو و میدانی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور کادر فنی تیم ملی دو و میدانی جوانان از نفرات مورد نظر خود از استان‌های مختلف کشور برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت به عمل آورد که خوشبختانه در بین مدعوین نام یکی از استعدادهای دو و میدانی قم نیز به چشم می‌خورد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: این قهرمان با اخلاق رشته ۴۰۰ متر با مانع دو و میدانی قم رضا ملک‌پور است که یکی از دو و میدانی‌کاران با استعداد قم محسوب می‌شود و به تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان دعوت شده است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی دو و میدانی جوانان در تهران برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد، ابراز داشت: ما در دو و میدانی قم نظیر رضا ملک‌پور استعدادها و قهرمانان بسیار زیادی داریم که می‌توانند در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف حضور داشته باشند.

اکرمی در ادامه با اشاره به درخشش دو و میدانی‌کاران قم در میادین مختلف سال جاری، افزود: نفراتی همچون محمدمحسن ربانی، میلاد دریساوی، میثم صادق‌پور و محمدحسین اسکندری در رشته‌ها و مواد مختلف دو و میدانی جزو قهرمانان دو و میدانی قم به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اینکه ما امکانات و شرایط لازم را برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم برای حضور در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور نداشتیم این عزیزان که سرمایه‌های دو و میدانی قم محسوب می‌شوند در ترکیب دیگر تیم‌های لیگ حضور یافتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: البته بزرگترین مانع بر سر راه تشکیل یک تیم قوی و منسجم به منظور حضور در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور نداشتن حامی مالی مناسب و عدم برخورداری از پشتوانه مالی در تامین هزینه‌ها بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون دو و میدانی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری مطلوب و مناسب مسابقات لیگ هجدهم دو و میدانی باشگاه‌های کشور انجام می‌دهد، افزود: جلسه هماهنگی مسابقات لیگ باشگاه‌های دو و میدانی کشور در حالی برگزار شد که امیدوارم بتوانیم در سال آینده در لیگ به میدان برویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezf8w.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما