شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 20777

ملی‌پوش صبای قم به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: ملی‌پوش تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی نوجوانان اعزام خواهد شد.
ملی‌پوش صبای قم به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود
به گزارش قم نيوز، تمرینات تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان پسر کشورمان برای حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی پسران نوجوان آسیا این روزها با جدیت زیرنظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود تا ملی پوشان به بهترین شرایط آمادگی برسند.

این در حالی است که رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ به منزله انتخابی قاره کهن برای معرفی تیم‌های آسیایی به مسابقات سال آینده فوتبال جام جهانی نوجوانان نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل از حساسیت بالایی برخوردار است.

بر همین اساس این روزها با حضور ملی‌پوشان دعوت شده به اردو، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان از امروز در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است و از استان قم نیز بازیکن آینده‌دار تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به این اردو دعوت شده است.

تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال در حالی خود را برای حضور در رقابت‌های فوتبال پسران نوجوان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ آماده می‌کند که این بازی‌ها قرار است به میزبانی کشور تایلند به انجام برسد، در حالی که مقدماتی جام جهانی نوجوانان نیز محسوب می‌شود و تیم‌های راه یافته به جام جهانی نیز در سال آینده در کشور شیلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۷ بازیکن را دعوت کرده و تمرینات تیم ملی نوجوانان هم اکنون در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال پیگیری می‌شود و از تیم نوجوانان صبای قم که امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت، امیرحسین رنگرز جدی به اردو دعوت شده است.

تمرینات تیم ملی در حالی در نوبت‌های صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود که بازیکنانی از استان‌های مازندران، اصفهان، گیلان، هرمزگان، خوزستان، تهران، قم، یزد و فارس به این اردو دعوت شده‌اند و خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آماده می‌کنند.

بازیکنان حاضر در این اردو فرید نجات، رضا دهقانی، مهدی رحیمی، علی خدادادی، مهران درخشان مهر، محمد امین بهرامی از اصفهان، امیرحسین یحیی زاده از مازندران، حسام سلطان پور، سینا موسی زاده و حمیدرضا دهبان از گیلان هستند.

همچنین وحید افتاری، امیرحسین هوشمند، فتح‌الله درزی از هرمزگان، بهزاد دودانگه و محمد شمسی از خوزستان، باقر نیاری، محمد گروسی، علی اکبراحمدی، محمد سلطانی مهر، مهدی عبدالله وند، رضا شکاری، رضا کریمی، مصطفی رخ بین زاده و امیرمهدی جانملکی از تهران، امیرحسین رنگرز جدی از قم، امیرحسین شیخ الاسلام از یزد و بهروز جلالیان از فارس دیگر ملی پوشان حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmmqi.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما