يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 20812

28 اکیپ هلال احمر در نوروز 93 در قم فعالیت می کنند

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار و خدمت رسانی 28 اکیپ ثابت و سیار امدادی و راهنمایی مسافران هلال احمر در نوروز 93 در استان خبر داد
28 اکیپ هلال احمر در نوروز 93 در قم فعالیت می کنند
به گزارش قم نيوز، محمد گلفشان افزود: طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر از ۲۷ اسفندماه ‏امسال آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات اکیپ های راهنمایی مسافران نوروزی گفت: بسته ها و بروشورهای فرهنگی و آموزشی ویژه مسافران نوروزی ویژه داوطلبان هلال احمر توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به امداد هوایی گفت: یک فروند چرخ بال از ۲۷ اسفندماه امسال تا ۴ فروردین ماه سال آینده در استان مستقر می شود تا بتواند به سرعت به سانحه دیدگان امداد رسانی کند.

گلفشان ادامه داد: با تعامل بیمارستان شهید ‏بهشتی مصدومان به این بیمارستان منتقل می شوند تا مورد درمان قرار گیرند.

وی با اشاره به طرح امسال با شعار "بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم"، گفت: براساس این طرح روزانه ۱۰۰ پزشک و امدادگر و ۱۰۰ داوطلب جمعیت هلال احمر به فعالیت در این اکیپ ها می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، همچنین از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی با محوریت معاونت های امور جوانان، دواطلبان و معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان قم و جاده های مواصلاتی استان خبر داد.

گلفشان؛ پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم، کاستن جرائم اجتماعی ناشی از رفتارهای پر خطر جوانان، ایجاد روحیه نشاط و پویایی در سطح جامعه، کاستن تلفات انسانی در حوادث طبیعی کشور با آموزش های همگانی و فرهنگ سازی سفر سالم در ایام نوروز و ارائه خدمات بهداشتی درمانی، گردشگری و ‏سیاحتی، فرهنگی و مذهبی را از اهداف این طرح ذکر کرد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcci4qi.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما