سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 2088
آزاد فلاح:

نتیجه بازی با پتروشیمی بندر امام ایده آل بود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: کسب هشت امتیاز از هشت باخت متوالی در بازی‌های این فصل برای ما عملکرد خوبی نبود به همین دلیل نتیجه‌ای که در دیدار با پتروشیمی بندر امام کسب کردیم، درخشان و ایده آل است.
نتیجه بازی با پتروشیمی بندر امام ایده آل بود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل آزاد فلاح شامگاه دو‌شنبه در حاشیه بازی تیم‌های جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام در جدال دو تیم از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال که به برتری جهش ترابری قم انجامید، با بیان اینکه دو امتیاز بازی پتروشیمی بندر امام ارزش زیادی دارد، اظهار کرد: از همان آغاز مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور در هیچ یک از بازی‌ها شایسته باخت برابر حریفان نبودیم اما چه کنیم که تمرینات خود را دیر آغاز کردیم و تیم نیز به طور کامل تغییر کرد.

وی با اشاره به دیدار جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام در هفته نهم، افزود: به دلیل حضور چند ساله در لیگ برتر بسکتبال کشور، شاهد بودیم که تیم پتروشیمی بندر امام دارای بازیکنان بسیار خوبی بود که قوی و سطح بالا بازی می‌کردند اما بازیکنان ما ثابت کردند که چیزی از این تیم کم ندارند و حتی می‌توانستند با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهند.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با بیان اینکه در این دیدار تمرکز خوبی بر نحوه اجرای تاکتیک‌های خود داشتیم، اضافه کرد: قطعا برای اینکه روند خوبی را از این هفته به بعد در لیگ برتر در پیش بگیریم باید از مسابقه بعدی با تمرکز بیشتری مقابل حریفان صف آرایی کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه در خانه و در مقابل تماشاگران خودی بازی می‌کردیم، بازی چندان آسان و ساده‌ای با پتروشیمی بندر امام در پیش نداشتیم، اما با جدیت به دنبال پیروزی و دو امتیاز بازی بودیم و می‌خواستیم این مسابقه را در خانه ببریم، کاری که در مقابل لوله سبز آ اس شیراز، حفاری اهواز و بانک سامان تهران نیز می‌توانستیم زودتر از این انجام دهیم.

وی با بیان اینکه واقعا در بازی‌های اخیر کمی با بد اقبالی نیز مواجه می‌شدیم، یاد آور شد: از هشت بازی برابر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هشت امتیاز حاصل از هشت باخت را تا پیش از این در کارنامه داشتیم و این برای تیم بسکتبال جهش ترابری قم چندان شایسته و عملکرد خوبی نبود اما با شکست تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام نشان دادیم که عزم بالایی برای جبران ناکامی‌ها داریم.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم عنوان کرد: بازی با پتروشیمی بندر امام در حالی با برتری ما به پایان رسید که انصافا بارها موقعیت داشتیم و حتی از این نظر از پتروشیمی برتر بودیم اما بازیکنان حریف در بیشتر دقایق بازی به نحوه قضاوت داور اعتراض می‌کردند در حالی که این دیدار اشکال داوری نداشت.

وی تصریح کرد: با این حال تا پایان مسابقات این فصل بازی‌های زیاد دیگری در پیش داریم و آغاز کار ما از نیم فصل دوم است که با تجربه خوبی که تا این هفته اندوخته‌ایم، آن را به کار می‌گیریم و در بازی با تیم‌های دیگر با قدرت به میدان می‌رویم.

جهش ترابری قم شامگاه دوشنبه در دیداری خانگی از هفته نهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در قم موفق به شکست ۸۳ بر ۸۱ تیم مطرح پتروشیمی بندر امام یکی از نمایندگان کشورمان در مسابقات امسال غرب آسیا شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oe8fuqeyosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما