کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیکن تیم جهش ترابری قم:

پتروشیمی بندر امام را با شایستگی شکست دادیم

خبرگزاری فارس , 8 آذر 1390 ساعت 10:26

قم نیوز: بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: برتری ما مقابل پتروشیمی بندر امام دور از دسترس نبود زیرا در این مسابقه حرف‌های زیادی برای گرفتن داشتیم و با شایستگی حریف را شکست دادیم.


به گزارش قم نیوز، امیر صباغیان شامگاه دوشنبه بعد از پایان مسابقه تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام در دیداری از هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام یکی از تیم‌های قدر و سرشناس لیگ برتر است اما به خودمان ایمان داشتیم که می‌توانیم در قم حریف را شکست دهیم.

وی افزود: داشتن بازیکنان با انگیزه و همچنین استفاده از موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیبمان شد، موجب پیروزی تیم بسکتبال جهش ترابری قم در این دیدار شد و این تیم قطعا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در ادامه بازی‌ها خواهد بود در حالی که بازیکنان هفته به هفته قوی و با تجربه می‌شوند.

بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم خاطرنشان کرد: تیم پتروشیمی بندر امام امسال به دلیل جدایی و جذب چند بازیکن مطرح داخلی و خارجی، به خوبی تقویت شده است و بازیکنان فعلی این تیم، همگی از بهترین‌های بسکتبال هستند.

وی بیان کرد: بازیکنان تراز اول تیم پتروشیمی بندر امام در کوارترهای دوم و سوم برابر جهش ترابری قم عامل برتری این تیم بودند، اما تلاش‌های زیاد بازیکنان با اجرای خوب تفکرات کادر فنی تیم سبب شد تا ما نیز در این دیدار به تیمی قوی تبدیل شویم.

صباغیان عنوان کرد: استان قم امسال در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یک نماینده به نام جهش ترابری قم دارد که مسئولان ورزش استان باید این تیم را مورد حمایت قرار دهند تا با توان و قدرت بیشتر در بازی‌های باقی مانده مرحله گروهی به مصاف حریفان برویم.

وی با ارزیابی عملکرد تیمش در مصاف با حریفان در نیم‌فصل نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر‌ اضافه کرد: بضاعت تیم ما بسیار زیاد است و بیش از این می‌توانستیم حضور موفقی در لیگ برتر داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که تیم امسال نسبت به راه و ترابری فصل قبل تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که ما برای تبدیل شدن به یک تیم خوب نیاز به زمان داشتیم.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم که در آغاز رقابت‌های دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود نشده بود، در هفته نهم این رقابت‌ها در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم موفق شد تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام را با حساب ۸۳ بر ۸۱ شکست داده و بدین ترتیب نخستین بار در لیگ امسال پیروز شود.

در حال حاضر تیم پتروشیمی بندر امام با کسب ۱۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی و تیم بسکتبال جهش ترابری با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه دوازدهم جای دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 2090

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/2090/پتروشیمی-بندر-امام-شایستگی-شکست-دادیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir