سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 20925

برترین‌های انفرادی کاراته نوجوانان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نيوز:‌رقابت‌‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان سبک WSKF استان قم با معرفی افراد برتر اوزان مختلف به پایان رسید.
برترین‌های انفرادی کاراته نوجوانان قم معرفی شدند
به گزارش قم نيوز، مسابقات کاراته قهرمانی سبک WSKF رده سنی نوجوانان قم با شرکت مدعیان این رده سنی از باشگاه‌ها و تیم‌های فعال کاراته در استان قم برگزار شد و امروز نفرات برتر خود در اوزان مختلف این رده سنی را شناخت.

در پیکارهای قهرمانی کاراته نوجوانان سبک WSKF استان قم کاراته‌کاران بیشتر باشگاه‌های فعال کاراته در قم حضور داشتند که رقابت‌ خود برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان قم را در اوزان مختلف برگزار کردند و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات در رده سنی نوجوانان بین استعدادهای آینده ساز کاراته استان قم در حالی به انجام رسید که با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال تحصیلی استقبال از آن نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در مسابقات استانی بیشتر شده بود، رقابت‌هایی که با عنوان تجلیل از قهرمان سابق کاراته قم یعنی مجید عبدالحسینی دارنده مدال‌های مختلف برون مرزی و کاپیتان اسبق تیم ملی با همکاری مسئولان این سبک و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به انجام رسید و برترین های خود را شناخت.

مدعیان اوزان مختلف که در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان سبک WSKF استان قم شرکت کرده بودند، در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند که در نهایت برترین‌ها در پنج وزن شناسایی شدند.

در حالی که حضور قهرمان اسبق کاراته قم در کنار استعدادهای آینده دار قم، موجب افزایش سطح کیفی این رقابت‌ها شده بود، در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی قم در بخش کومیته تیمی مقام نخست به تیم آوای رزم قم رسید و پرونده این پیکارها بسته شد.

در حالی که در این دوره از پیکارها نزدیک به ۱۳۰ کاراته‌کا از ۱۰ باشگاه فعال کاراته قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم قم به رقابت‌های قهرمانی سبک WSKF کشور اعزام شوند.

در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم عنوان قهرمانی به پوریا عبدالحسینی رسید در حالی که در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم علی امیرجانی توانست با غلبه بر تمام حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کند و صاحب نشان طلای مسابقات سبک WSKF قم شود.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم علی نجفی از جوانان پرافتخار ورزش قم عنوان قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم احمد نادرنژاد قهرمان شد و پرونده این رقابت‌ها با قهرمانی امیرمحمد جلالی در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم بسته شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmwni.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما