دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 21057

به خدمتگزاری زائرین کریمه اهل بیت (س) افتخار می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت امور زائران استانداری قم گفت: تلاش ما براین است که با منابع و امکانات محدود استانی که در دست داریم بیشترین خدمت را به زائران شهر مقدس قم داشته باشیم
به خدمتگزاری زائرین کریمه اهل بیت (س) افتخار می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سید ابوالفضل اسماعیلی در بازدید معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران از ستاد تسهیلات نوروزی با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های ستاد تسهیلات اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی با استقرار کمیته‌های دهگانه فعالیت خود را آغاز کردند.

سرپرست معاونت امور زائران استانداری قم با بیان اینکه در ستاد تسهیلات برای کلیه دستگاه‌های اجرایی شرح وظایفی تدوین شد که این شرح وظایف ملاکی برای ارزیابی است.

وی با تاکید براینکه به خدمتگزاری زائران کریمه اهل بیت (س) افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: تلاش ما براین است که با منابع و امکانات محدود استانی که در دست داریم بیشترین خدمت را به زائران شهر مقدس قم داشته باشیم و می‌توان گفت خدمات ملی ارائه می‌کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه تلاش‌ها همه برای جلب بیشترین رضایتمندی زائران است، عنوان کرد: سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر داریم که توقع است بیشترین خدمت گذاری در پذیرایی از این میهمانان انجام شود.

سرپرست معاونت امور زائران استانداری قم خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات در ۱۰ محور تشکیل شد که می‌توان امنیت، سلامت و اسکان را از مهم‌ترین محور‌ها است.

اسماعیلی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌ها کمیته نظارت و ارزیابی بوده که نظارت بر اماکن عمومی و ارزیابی عملکرد کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دارد.

سرپرست معاونت امور زائران استانداری قم با تاکید براینکه هویت این شهر به دو قطب مهم حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران است، گفت: تلاش کردیم که خدمات رسانی در ایام نوروز ۲۴ ساعته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcef78w.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما