کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران:

تحول عمیقی در ارائه خدمت به زائران مسجد جمکران انجام شده است

خبرگزاری تسنیم , 4 فروردين 1393 ساعت 21:07

قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: امسال خدمات ارائه شده به زائران نوروزی مسجد جمکران نسبت به سال قبل تحول عمیقی داشته است.


به گزارش قم نیوز، احمد حاجی‌زاده معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران صبح امروز با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی استان قم از نزدیک با فعالیت کمیته‌های حاضر در این ستاد آشنا شد.

وی با حضور در جلسه ستاد تسهیلات با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدت به زائران کریمه اهل بیت (س) عطا کرده است، اظهار کرد: خداوند توفیق داد در خدمت خادمان مردم باشیم.

معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد تسهیلات خادمان واقعی زائران هستند، افزود: در سال‌های گذشته در ارائه خدمات مشکلاتی داشتیم و امکانات جوابگو نبود که امسال شاهدیم با تلاش‌های صورت گرفته این امکانات فراهم شده و باید خدا را شاکر باشیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه تا رسیدن به هدف غایی فاصله داریم، عنوان کرد: هنوز امکانات لازم فراهم نشده ولی با این اوصاف خدمات ارائه شده امسال نسبت به گذشته بسیار بهتر است و الان وضعیت نسبی خوبی داریم.

معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی گفت: اگر همه در کنار هم باشند می‌توان حداقل‌ها را تامین کنیم و این دستاورد با داشتن مدیریت واحد انجام شود.

وی با تقدیر از عملکرد معاونت امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: با فرهنگسازی می‌توانیم امکان اسکان زائران را افزایش دهیم چرا که آموزش و پرورش به تنهایی پاسخگو نیست.

حاجی‌زاده با تاکید بر امر نظارت و ارزیابی قوی افزود: در پایان باید از دستگاه‌ها و مدیران بر‌تر و فعال تقدیر شود تقدیر از خدمت گزاران تقویت کننده روحیه خدمت گذاری است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21059

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21059/تحول-عمیقی-ارائه-خدمت-زائران-مسجد-جمکران-انجام-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir