جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 21144

توزیع ۳۵۰۰ تن میوه در ایام نوروز در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در ایام نوروز سه هزار و ۵۰۰ تن میوه توزیع شد که با توجه به یارانه‌ای که دولت برای تهیه میوه در اختیار این سازمان قرار می‌دهد میوه تا پایان فروردین ماه وجود دارد.
توزیع ۳۵۰۰ تن میوه در ایام نوروز در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم، یونس عالی‌پور با اشاره به کیفیت میوه‌ها در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات آب و هوایی کیفیت میوه‌ها در حد مطلوب نبود.

وی با اشاره به قیمت میوه‌ها در استان قم افزود: هر ساله قیمت میوه در قم نسبت به سایر استان‌های کشور ارزان قیمت‌تر بوده است که دلیل این امر فروش میوه به صورت غیر واسطه‌ای است که در استان‌های مختلف کشور فروش میوه حداقل با دو واسطه انجام می‌شود.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: در تمامی ایستگاه‌های فروش میوه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر هستند و با هر گونه تخلفی که از سوی میوه فروشان صورت گیرد برخورد می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به حضور مسئولین در ستاد تسهیلات امور زائرین عنوان کرد: حضور مسئولین در ستاد تسهیلات سبب خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به زائرین کریمه اهل بیت (س) شده است.

وی تصریح کرد: هر ساله با تجربیاتی که مسئولین استانی کسب می‌کنند سعی در خدمت رسانی مناسب به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) دارند.

عالی‌پور با اشاره به توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن میوه در ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز سه هزار و ۵۰۰ تن میوه توزیع شد که با توجه به یارانه‌ای که دولت برای تهیه میوه در اختیار این سازمان قرار می‌دهد میوه تا پایان فروردین ماه وجود دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: تعلقات و عرق دینی و مذهبی مردم و وجود حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران سبب شده تا هر ساله تعداد زیادی از عاشقان خاندان عصمت و طهارت به قم سفر کنند که در این راستا باید مسئولین سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcba8b5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما