جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 21147

گلزنی اصغر حسن‌زاده در لیگ فوتسال روسیه

قم نيوز : قم نیوز:اصغر حسن‌زاده ملی پوش قمی تیم ملی فوتسال در جریان پیروزی تیمش در لیگ فوتسال روسیه گلزنی کرد.
گلزنی اصغر حسن‌زاده در لیگ فوتسال روسیه
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه در حالی در هفته بیست و هشتم لیگ روسیه به پیروزی رسید که بازیکن قمی این تیم سهم مهمی در پیروزی این تیم داشت.

تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتسال روسیه به مصاف تیم فوتسال تیومن رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد.

نوریل در حالی در این بازی حاضر شد که مصطفی نظری را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت اما با در شبی که از وجود حسین طیبی دیگر ملی پوش فوتسال ایران استفاده می‌کرد توانست با گلزنی اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی پوش قمی برابر تیم رده چهارمی تیومن پیروز شود.

در این دیدار نخستین گل نوریل را علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه نخست مسابقه به ثمر رساند و در ادامه بازیکنان تیم نوریل توانستند با دیکته کردن برتری خود بر تیومن ۳ امتیاز با ارزش این مسابقه را به دست آورند.

اصغر حسن‌زاده بازیکن قمی و ۲۶ ساله تیم ملی فوتسال، فصل گذشته در تیم فوتسال صبای قم بازی می‌کرد و ارکان نایب قهرمانی این تیم در لیگ بر‌تر فوتسال کشور بود اما پس از پایان فصل گذشته با پیشنهاد تیم روسی راهی این کشور شد.

تیم فوتسال نوریل بعد از پشت سر گذاشتن ۲۸ بازی همچنان با ۳۹ امتیاز رده هفتم جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای روسیه را در اختیار دارد در حالی که تیم‌های دینامو مسکو، تی تی جی اوگرا و دینا مسکو در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

در مسابقات فوتسال لیگ حرفه‌ای روسیه ۱۲ تیم حضور دارند ضمن اینکه لیگ روسیه اواخر فروردین ماه به پایان می‌رسد و ۳ لژیونر ایرانی شاغل در این لیگ شامل اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی و مصطفی نظری نیز از ابتدای اردیبهشت به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefz8w.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما