يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 21186

بوکسور قمی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بوکسور قمی به منظور شرکت در اردوی بازی‌های آسیایی اینچئون به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان ملحق می‌شود.
بوکسور قمی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد مردی به عنوان تنها مرد بوکس استان قم از نیمه فروردین ماه در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان حضور می‌یابد.

تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان به منظور کسب آمادگی حضور در میادین برون مرزی قرار است از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز شود و بر همین اساس یکی از بوکسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی محمد مردی از قم است.

در هماهنگی فدراسیون بوکس و کادر فنی تیم ملی کشورمان، ۳۳ بوکسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و از پنجشنبه هفته جاری اردوی آماده سازی خود را به میزبانی شهر تهران در مجموعه ورزشی انقلاب این شهر آغاز خواهند کرد.

ملی پوشان دعوت شده به این اردو تمرینات خود را در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم برگزار می‌کنند در حالی که از استان قم محمد مردی در وزن ۵۲ کیلوگرم به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده است.

محمد مردی یکی از بوکسورهای جوان و آینده دار استان قم است که به تشخیص کادر فنی به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده است.

اردوی تیم ملی بوکس در حالی از ۱۵ فروردین ماه سال آینده برای اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون آغاز می‌شود که محمد مردی در وزن ۵۲ کیلوگرم در کنار ایمان طیبی، سجاد محمدپور و داود خدری حضور دارد.

محمد مردی در سال ۹۱ در وزن ۵۲ کیلو مسابقات بوکس جوانان جهان در اولین بازی خود با قرعه‌ای سخت مواجه شد و در برابر حریف کوبایی ۱۶ بر ۴ مغلوب شد در حالی که این حریف کوبایی به نیمه نهایی و سپس به فینال رسید اما در فینال ۱۰ بر ۱۰ مغلوب بوکسور انگلیسی شد و نایب قهرمان جوانان جهان شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-zni.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما