دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 21212
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

استفاده از تمام امکانات پزشکی برای خدمت به زائران کریمه اهل بیت (س)

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای ایام نوروز تلاش کردیم فعالیت‌های بیمارستان‌ها و بخش دولتی پررنگ‌تر شود امسال نیز با برنامه ریزی‌های به موقع در راستای خدمات رسانی به زائران حرم کریمه اهل بیت (س) همه امکانات را به کار گرفتیم.
استفاده از تمام امکانات پزشکی برای خدمت به زائران کریمه اهل بیت (س)
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه پزشکی درمانی استان جدای از ایام تعطیلات نوروز به جهت ماهیت وجودی خود همیشه ایام در حالت آماده باش و ارائه دهنده خدمات به مراجعه کنندگان است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه فعالیت بخش خصوصی بالاخص مطب‌ها در ایام تعطیلات کمرنگ می‌شود از تمام ظرفیت های موجود در این ایام بهره بردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: برای ایام نوروز تلاش کردیم فعالیت‌های بیمارستان‌ها و بخش دولتی پررنگ‌تر شود امسال نیز با برنامه ریزی‌های به موقع در راستای خدمات رسانی به زائران حرم کریمه اهل بیت (س) همه امکانات را به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه قول دادیم در ماموریت محوله به دانشگاه علوم پزشکی استان تمهیدات لازم به عمل بیاید و در هر حال پاسخگوی مراجعان باشیم، تصریح کرد: در بحث امنیت مردم در بخش غذایی و بهداشتی تمهیدات لازم را در نظر گرفتیم و این آمادگی را ایجاد کردیم تا خدمات به خوبی ارائه شود.

ایرانی خواه با تاکید براینکه خوشبختانه تاکنون مشکلی وجود نداشته است، بیان کرد: مراکز اورژانس جراحی حوادث همواره پاسخگوی مراجعات تصادفی در این ایام بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: در ایام تعطیلات ارائه خدمات تخصصی به ویژه مرکز کودکان که تا پیش از این تا پاسی از شب پزشک عمومی حضور داشت و مردم از این موضوع ناراضی بودند امسال تلاش کردیم متخصصین در تمام مراکز درمانی بصورت ۲۴ ساعته حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ارائه خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته در صورت نیاز بیمار به بررسی‌های پاراکلینیک بیمار به مراکز دیگر مراجعه می‌کردند امسال این خدمات را در‌‌ همان مراکز ارائه کردیم.

ایرانی خواه با تقدیر و تشکر از مجموعه پزشکی و درمانی استان اظهار کرد: از مهم‌ترین اقدامات امسال همکاری تنگاتنگ مجموعه علوم پزشکی و هلال احمر است که باعث شد از موازی کاری‌ها پرهیز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: همکاری مشترک علوم پزشکی و هلال احمر سبب شد تا در لحظه تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خدمات بسیار خوبی ارائه شود علاوه براینکه از موازی کاری‌ها و هدر رفت منابع و وقت جلوگیری شد.

وی با تاکید براینکه با روحیه و مدیریت جهادی می‌توانیم قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم، تصریح کرد: با تمام توان و همکاری های دولتمردان همچنین در اختیار داشتن منابع لازم با برنامه‌های بلند مدت کمبود‌ها را رفع می‌کنیم تا قم به جایگاه واقعی خود برسد.

ایرانی خواه گفت: بیمارستان‌ها با تمام امکانات در حال ارائه خدمت هستند و همه درمانگاه‌های سطح شهر با تمام امکانات و ارائه خدمات دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه علوم پزشکی استان در اورژانس ۱۱۵، پرستاران و پزشکان تشکر می‌کنم که در ایام تعطیل در خدمت مردم و زائران بودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiini.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما