شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 21315

کاهش تصادفات نوروزی در سایه ارتقای فرهنگ رانندگی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: با ارتقای فرهنگ رانندگی بین مردم شاهد کاهش تصادفات و تلفات درون شهری در ایام نوروز بودیم.
کاهش تصادفات نوروزی در سایه ارتقای فرهنگ رانندگی
به گزارش قم نیوز، سید کرم‌الله حسینی ضمن تبریک سال جدید از ترافیک روان در سطح استان قم در تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با مدیریتی که امسال صورت گرفت و تلاش روزافزون پلیس راهنمایی و رانندگی، شاهد ترافیک روانی در سطح استان بودیم.

وی با بیان اینکه ترافیک درون شهری در قم بسیار رضایت‌بخش بود، ادامه داد: روز ۱۴ فروردین‌ماه موج خروج و ورود بسیاری در محور ۷۲ تن داشتیم ولی با این وجود به دلیل مدیریت مناسب، شاهد ترافیک سنگین و ایستا نبودیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر اطراف حرم حضرت معصومه (س) طرح ترافیک نیمه سنگین و در برخی اوقات ترافیک سنگین را شاهد بودیم ولی با این وجود مشکل خاصی صورت نگرفت.

وی افزود: امسال به مراتب تخلف کمتری نسبت به سال گذشته صورت گرفت که دلیل این مسئله را می‌شود در بالا رفتن سطح فرهنگ رانندگی جست‌و‌جو کرد.

حسینی همچنین از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری خبر داد و گفت: توجه به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی کاهش تلفات را در ایام نوروز به دنبال داشت.

وی با تقدیر از رانندگانی که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط مناسبی را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم کردند، اظهار امیدواری کرد که مردم همین رویه قانون‌مداری و فرهنگ‌مداری را در طول سال داشته باشند و با افزایش سطح فرهنگ رانندگی کاهش تخلفات را شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات و گره‌های ترافیکی در معابر، رعایت قانون توسط رانندگان وسایل نقلیه است که ریشه در افزایش فرهنگ رانندگی دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsfb5.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما