شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 21317

اسکان 59 هزار خانوار طی ایام نوروز در مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: از ابتدای آغاز طرح اسکان فرهنگیان 59 هزار و 249 خانوار در مدارس قم اسکان داشتند.
اسکان 59 هزار خانوار طی ایام نوروز در مدارس قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ الاسلام دژاگام اظهار داشت: از ابتدای اسکان فرهنگیان در مدارس قم ۴۴۴ هزار و ۳۶۲ نفر روز در قالب ۵۹ هزار و ۲۴۹ خانوار در مدارس قم اسکان داشتند.

وی بیان داشت: اسکان فرهنگیان درسال جاری ۲۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و مدارس نیز از کیفیت بهتری برخوردار بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: امسال ۴۰۰ مدرسه با چهار هزار کلاس با درجه یک‏ که مفروش‏، دارای تلویزیون و یخچال و‏ اجاق گاز بوده و همچنین درجه دو مفروش شده و درجه سه برای اسکان فرهنگیان آماده شده بود و عمده مدارس درجه یک و دو بوده و کیفیت خوبی داشته‌اند.

وی ابراز داشت: در ایام نوروز ۲ هزار و ۴۳۵ مورد بازرسی از مدارس اسکان توسط یازده بازرس ویژه آموزش و پرورش انجام شد.

توزیع هشت هزار کتاب و مجله با محتوای علمی و مهدویت

دژاگام یادآور شد: در ایام نوروز هشت هزار کتاب و مجله با محتوای علمی و مهدویت در میان فرهنگیان توزیع شد و مدارس نیز دارای قرآن، مفاتیح و سجاده بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: در مدارس اسکان کلاس‌های قصه گویی و مسابقات قرآنی توسط روحانیان برای کودکان برگزار می‌شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه نقاشی توزیع بنر و بروشور‏، پیام‌های تربیتی و امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری نماز جماعت در محل‌های پذیرش اسکان‏ از جمله برنامه‌های فرهنگی در مدارس اسکان بوده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5s0x.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما