شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 21335

قضاوت داور قمی در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا

قم نيوز : قم نيوز:داور قمی والیبال کشورمان با اعلام کنفدارسیون والیبال آسیا در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا قضاوت می‌کند.
قضاوت داور قمی در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا
به گزارش قم نيوز، محمد ابراهیم‌زاده داور بین المللی والیبال قم از نوزدهم فروردین ماه قضاوت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را انجام می‌دهد.

محمد ابراهیم‌زاده داور ۴۹ ساله استان قم با مدرک بین المللی والیبال که از سال ۱۳۶۶ به قضاوت در این رشته ورزشی مشغول است، در دومین تجربه قضاوت در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا از ۱۹ تا ۲۷ فروردین ماه کار قضاوت رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۴ باشگاه‌های قاره کهن را انجام می‌دهد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سال ۲۰۱۴، ۱۹ تا ۲۷ فروردین ۹۳ در کشور فیلیپین برگزار خواهد شد.

۱۸ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که دور مقدماتی در چهار گروه (دو گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی) با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در این مسان تیم والیبال کاله آمل نماینده کشورمان در این مسابقات است.

متین ورامین در گروه دوم با قهرمانان کشورهای ژاپن، لبنان و ویتان مسابقه می‌دهد و در تلاش است عناون نخست این رقابت‌ها در رقابت با نمایندگان کشورهای مدعی والیبال به دست اورد در حالی که قهرمان جام باشگاه‌های آسیا، جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را بدست می‌آورد.

ستارگان تیم متین ورامین که نمایش درخشانی در لیگ بر‌تر والیبال ایران داشتند، برای دفاع از کلکسیون افتخارات والیبال ایران در جام باشگاهی آسیا به فیلیپین سفر می‌کنند.

نمایندگان والیبال ایران در پانزده دوره قبلی این مسابقات، همواره موفق بودند و فقط در سال ۲۰۰۱ صاحب مدال نشدند. البته مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۰۳ برگزار نشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdks0x.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما