يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 21381

شکست حیدری برابر کاراته کای جمهوری آذربایجان

قم نيوز : قم نيوز:‌سامان حیدری کاراته کای تیم آذرخودروی قم در مسابقات کاراته بین المللی ترکیه برابر کاراته کای جمهوری آذربایجان شکست خورد.
شکست حیدری برابر کاراته کای جمهوری آذربایجان
به گزارش قم نيوز، پیکارهای کومیته تیمی مسابقات کاراته بین المللی بوسفر ترکیه آغاز شد و تیم ملی کاراته کشورمان برابر جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید.

سامان حیدری کاراته کای تیم آذرخودروی قم که صبح امروز موفق به کسب مدال نقره کومیته انفرادی این رقابت‌ها در وزن ۸۴+ کیلوگرم شده بود در کومیته تیمی برابر حریف آذربایجانی شکست خورد اما این شکست نتوانست مانع از برتری ملی پوشان بر جمهوری آذربایجان شود.

سامان حیدری در مصاف با حریف قدر خود با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا نتواند موفق خود در کومیته انفرادی را کامل کند اما در سایر مبارزه‌ها بهمن عسگری ۵ بر یک پیروز میدان شد، سعید احمدی ۴ بر ۲ مقابل حریف آذربایجانی شکست خورد، حسین سمندر ۶ بر صفر حریف اذربایجانی را شکست داد و ذبیح اله پورشیب مقابل رقیب خود به تساوی صفر بر صفر رسید.

تیم ملی کاراته کشورمان بدین ترتیب موفق شد تیم آذربایجان را با نتیجه ۱۳ بر ۸ مغلوب کند و با روحیه‌ای خوب به مصاف تیم کاراته روسیه برود.

سامان حیدری که امسال در ترکیب تیم کاراته آذرخودروی قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور از مهره‌های مهم و تاثیرگذار این تیم بود در ترکیب تیم ملی کاراته نیز موفق عمل کرد و به فینال دسته ۸۴+ کیلوگرم کومیته انفرادی تورنمنت بین المللی ترکیه رسید اما در دیدار نهایی مغلوب هموطن خود سجاد گنج‌زاده شد.

امیر مهدی‌زاده کاراته کای شایسته قم و عضور تیم آذرخودروی قم نیز در مسابقه برابر آذربایجان به میدان نرفت اما پیش بینی می‌شود وی در مسابقه با روسیه یا مسابقات آینده روی تاتامی برود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezx8w.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما