?>?> مصوبات ضداستعماری مجلس مستمر باشد | قم نیوز
چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 2139
آیت‌الله بهشتی:

مصوبات ضداستعماری مجلس مستمر باشد

قم نيوز : قم نیوز: : رئیس دانشگاه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مصوبه کاهش روابط با انگلستان یک حرکت انقلابی بود و مجلس باید مصوبات ضداستعماری خود را استمرار بخشد.
مصوبات ضداستعماری مجلس مستمر باشد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله احمد بهشتی با بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش سطح رابطه با انگلستان یک حرکت انقلابی بوده است، اظهار کرد: این حرکت یک کار عاقلانه‌ای بود که توسط مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و امیدواریم مجلس شورای اسلامی این مصوبات ضد استعماری خود را استمرار بخشد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان نیز این مصوبه را تائید کرده است، بیان کرد: انگلستان در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار زیادی علیه کشور ما انجام داده است که این حرکات سبب شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مصوبه انقلابی را به تصویب برسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مصوبه مجلس پیام بسیار زیادی برای سایر کشورها به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با مصوبه خود به سایر کشورها این پیام را داد که باید مراقب رفتارشان باشند و اسیر توطئه‌های آمریکا نشوند.

وی با بیان اینکه تمام ملت ایران و مسئولان از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد اینگونه مبارزات با استعمارگران و دولت‌های مستبد استمرار داشته باشد و این سبب می‌شود تا کشورهای اسلامی نیز جرات مبارزه با دولت‌های مستبد را پیدا کنند.

‌بهشتی اظهار کرد: سایر کشورهای غربی نیز باید بدانند که اگر بخواهند با نظام جمهوری اسلامی به دشمنی بپردازند، مسئولان ایران در روابط با آنها تجدید نظر خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی در ایران را به هیچ کشوری نخواهند داد.

در پی توطئه‌های بسیار انگلستان در سال‌های اخیر به ویژه حضور فعال و مستمر در جریان فتنه سال ۸۸ مجلس شورای اسلامی مصوبه کاهش روابط با انگلستان را به تصویب رساند که با استقبال ملت ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی مواجه شد.

بر اساس این مصوبه سطح رابطه با انگلیس از سطح سفیر به سطح کاردار تنزل پیدا کرد و نظام در صورت مواجهه با اقدامات مشابه از سوی کشورهای دیگر اجازه خواهد داشت تا این کاهش روابط را بررسی کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w9xrak9qypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما