سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 21472

ملت ایران گستاخی غربی‌ها را تحمل نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ حوزه با تاکید بر اینکه ملت ایران در مقابل زورگویی غربی‌ها ساکت نمی‌نشیند، گفت: مسئولان دولت به ویژه وزارت امور خارجه باید در مقابل بی‌شرمی اروپایی‌ها، قاطعانه موضع‌گیری کنند.
ملت ایران گستاخی غربی‌ها را تحمل نمی‌کند
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:‌ مسئولان و دولتمردان باید در مقابل گستاخی‌های غرب مواضع جدی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به مفاد این قطعنامه و آثار ناشی از آن خاطرنشان کرد: رواج برخی رفتارهای شنیع و ضد انسانی در ایران به بهانه حقوق بشر مانند همجنس بازی که در دنیای غرب نیز مخالفان فراوانی دارد، توهین به ملت متدین و انقلابی است و باید در مقابل بی‌شرمی اروپایی‌ها ایستاد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه یادآور شد: طبیعت کفار و دشمنان اسلام این است که هر چه در مقابل آنها کرنش و عقب‌نشینی کنیم، مراتب گستاخی و هجمه آنان افزایش می‎‏یابد.

نبوی بر لزوم پرهیز از رفتار منفعلانه در مقابل غربی‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: ملت ایران برای به دست آوردن عزت و سربلندی، مصائب فراوانی را تحمل کرده است که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر زورگویی غربی‌ها ساکت نمی‌نشیند، تصریح کرد: مسئولان دولت به ویژه وزارت امور خارجه باید در مقابل اقدامات شرم‌آور اروپایی‌ها، قاطعانه موضع‌گیری کنند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه درباره وظیفه و رسالت حوزویان در مقابله با اقدام توهین‌آمیز اتحادیه اروپا تأکید کرد: حوزه‌های علمیه و علما و روحانیون سراسر کشور به طرق مختلف از جمله تریبون‏های نماز جمعه، مواضع قاطع خود را اعلام کرده‏اند و وظیفه دولت است که در مقابل این قطعنامه، موضع جدی اتخاذ کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0jd0.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما