چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 2148
رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم:

دشمن نمی‌تواند مانع حرکت قطار پیشرفت کشور شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع)قم گفت: دشمن نمی‌تواند با توطئه‌ها و ترور مانع حرکت قطار جمهوری اسلامی به سمت فتح قله‌ها شود.
دشمن نمی‌تواند مانع حرکت قطار پیشرفت کشور شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی گرجیان در سومین همایش بصیرت و جهاد علمی که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت دکتر شهریاری اظهار کرد: دکتر شهریاری افتخار جمهوری اسلامی ایران بود و او استادی با اخلاص و با بصیرت به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه با شهادت این دانشمند بزرگ لطمه روحی بسیاری به جمهوری اسلامی وارد شد، تصریح کرد: ولی این دانشمند بزرگ و دیگر دانشمندان هسته‌ای هر کدام چند شاگرد بزرگ تربیت کرده‌اند که به هیچکس اجازه نمی‌دهند که مانع پیشرفت کشور شوند.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه ما باید شاخصه‌های بصیرت را از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بفهمیم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر را برای ما مشخص کردند و بر روی بصیرت‌افزایی نیز تاکیدات فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری ضروریات بصیرت، تشخیص راه صحیح و شناخت دشمن است، بیان کرد: کسی که در راهی قدم می‌زند اگر بی‌بصیرت باشد به انحراف شدیدی دچار خواهد شد.

‌گرجیان با بیان اینکه بصیرت بهترین راه مقابله با فتنه‌ها است، ادامه داد: دشمن توطئه‌های بسیار زیادی علیه ما انجام می‌دهد و این امر می‌طلبد که جهاد علمی در همه عرصه‌ها صورت گیرد.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شود و حتی در این راه دست به ترور دانشمندان ما زده است، ولی آنها باید بدانند که هر دانشمند ما چند‌ دانشمند را تربیت می‌کند و هیچگاه نمی‌تواند مانع حرکت قطار جمهوری اسلامی به سمت فتح قله‌ها شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه علی ‌ابن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز تجربه بسیار خوبی کسب کرده است، تصریح کرد: ما باید با تکیه بر تجربه‌ها گام‌های بلندی به سمت پیشرفت و آبادانی کشور برداریم.

وی گفت: اگر ما بتوانیم روحیه جهادی و همت بلندی داشته باشیم و این همت را همیشه در خود زنده نگه داشته باشیم می‌توانیم پویا تر از گذشته کار کنیم.

‌گرجیان با بیان اینکه اساتید بسیجی نقش تاثیرگذاری در بصیرت افزایی می‌توانند ایفا کنند، بیان کرد: قلم‌هایی که در این عرصه می‌توانید بزنید و دانشجویان بسیاری که می‌توانید در این عرصه تربیت کنید این تاثرات را روزافزون خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.t9xrak9q7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما