سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 21491

کرمانی بر‌ترین گلزن تیم ماهان تندیس قم شد

قم نيوز : قم نيوز: محمد کرمانی بازیکن تیم ماهان تندیس قم با به ثمر رساندن ۲۳ گل بر‌ترین گلزن این تیم در لیگ بر‌تر فوتسال شد.
کرمانی بر‌ترین گلزن تیم ماهان تندیس قم شد
به گزارش قم نيوز، تیم فوتسال ماهان تندیس قم که مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال کشور در سال ۹۲ را به کسب رتبه ششم به پایان برد در فصل گذشته توانست عنوان سومین خط حمله بر‌تر فوتسال کشور را به دست آورد.

توان بالای ماهان تندیس در بخش هجومی سبب شد این تیم در ۲۶ بازی، ۷۸ گل به ثمر برساند و با وجود قرار گرفتن در رده ششم در بین سه تیم بر‌تر هجومی لیگ بر‌تر فوتسال قرار بگیرد.

محمد کرمانی بازیکن چارچوب‌شناس ماهان تندیس حدود ۳۰ درصد از مجموع گل‌های زده ماهان تندیس را به خود اختصاص داد و با به ثمر رساندن ۲۳ گل ‏، علاوه بر قرار گرفتن در جمع بر‌ترین گلزنان لیگ بر‌تر فوتسال، بهترین گلزن تیمش شد.

محمدحسین کوهستانی بازیکن با تجربه ماهان تندیس نیز دومین گلزن بر‌تر ماهان تندیس بود که ۱۲ گل در لیگ بر‌تر به ثمر رساند و ابوالقاسم عروجی بازیکن جوان و خلاق ماهان نیز با به ثمر رساندن ۱۱ گل در جمع گلزنان بر‌تر سرخپوشان قرار گرفت.

محمد وزیر‌زاده، سعید قاسمی و علیرضا وفایی هر کدام ۱۰ گل برای ماهان تندیس به ثمر رساندند و مسلم اولاد قباد و فرهاد فلامرزی با به ثمر رساندن ۴ گل در فهرست گلزنان ماهان قرار گرفتند.

با ۳ گل از اصغر احمدی و ۲ گل از مهدی زاهدی و علی ابراهیم بیگی، پرونده گلزنان تیم ماهان تندیس قم در سال ۹۲ بسته شد گرچه شاید اگر بازیکنانی چون مهدی زاهدی و فرهاد فلامرزی مجال بیشتری برای حضور در ترکیب تیمشان پیدا می‌کردند آمار گلزنی بهتری از خود برجای می‌گذاشتند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین مسابقه خود در لیگ بر‌تر فوتسال در قم از سد تیم شهید منصوری قرچک گذشت و اواخر اردیبهشت ماه برای صعود به فینال جام حذفی فوتسال در دو بازی رفت و برگشت به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqt9x.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما