سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 21496

ساعت دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا تغییر کرد

قم نيوز : قم نيوز: ساعت دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا با اعلام سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران تغییر کرد.
ساعت دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا تغییر کرد
به گزارش قم نيوز، سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیئت فوتبال استان‌های درگیر در لیگ بر‌تر اعلام کرد که تمامی بازی‌های هفته سی‌ام لیگ بر‌تر فوتبال کشور با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

بر این اساس مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز از ساعت از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۲ فروردین در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

این مسابقه، آخرین مسابقه تیم فوتبال صبا در لیگ بر‌تر فوتبال است و صبا پس از برگزاری این مسابقات تمرینات خود را به مدت مشخصی تعطیل می‌کند.

صبا با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۹ بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد اما سایپا با ۳۴ امتیاز هشتم است و برتری صبا برابر سایپا در بازی روز جمعه، سبب می‌شود صبا با توجه به نتیجه مسابقه گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان، حداقل یک و حداکثر ۲ پله در جدول رده بندی صعود کند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به روسای هیئت‌های فوتبال لیگ بر‌تر اعلام کرده است که با توجه به شرایط حاکم بر جدول مسابقات و نزدیکی امتیازات تیم‌ها در قعر و صدر جدول مقرر گردیده کلیه دیدارهای هفته سی‌ام لیگ بر‌تر در تاریخ ۲۲ فروردین ماه به طور همزمان برگزار شود و در زمینه‌های مختلف و مرتبط تمهیدات و پیش‌بینی لازم به عمل آید.

در این نامه آمده است: با در نظرگرفتن برنامه اختتامیه بنا به ضرورت و درخواست اسپانسر موافقت گردید کلیه بازی‌های اعلام شده به جای ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در‌‌ همان روز و ساعت ۱۹ برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0ab5.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما