چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 21551
فرماندار قم مطرح کرد :

بسیج امکانات قم برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: تمام امکانات استان قم برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی مرحله دوم به طور کامل آماده بوده و تجهیز و توجیه شده‌اند تا کار ثبت نام از متقاضیان برای دریافت یارانه را انجام دهند.
بسیج امکانات قم برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌های قم در فرمانداری باحضور مدیرکل دفترفناوری اطلاعات استانداری و نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مخابرات و بخشداران برگزار شد، اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: تمام امکانات استان ازجمله دفا‌تر ICT روستایی، دفا‌تر پیشخوان دولت، پلیس ۱۰+، دفا‌تر پستی در روستا‌ها و بخش‌های استان، کافی نت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی مرحله دوم به طور کامل آماده بوده و تجهیز و توجیه شده‌اند تا کار ثبت نام از متقاضیان برای دریافت یارانه را انجام دهند.

وی در این جلسه با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها که از روز ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه ۹۳ در سراسر کشور به اجرا در می‌آید اظهار کرد: اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه ملی به طور گسترده انجام شده و عموم مردم در جریان هستند.

فرماندار قم افزود: در مجموعه استان ستاد هدفمندی یارانه‌های استان و شهرستان فعال شده است و تمامی همکاران ما در بخش‌ها و شهر‌ها نیز آمادگی لازم را داشته و هرگونه اطلاع رسانی‌های لازم از طریق دبیرخانه ستاد به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی از اولویت‌های اصلی جامعه هدف هستند تصریح کرد: ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان بسترهای لازم را برای ثبت نام از این قشر جامعه هدف فراهم کرده اند.

زارعی کوشا باشاره به اینکه هیچگونه مشکلی از نظر زیرساختی نداریم خاطر نشان کرد: نگرانی برای کسانی که متقاضی ثبت نام هستند وجود ندارد.

وی از تمام کسانی که تمکن مالی نسبتاً خوبی دارند خواست تا از دریافت یارانه انصراف داده تا کمکی به مجموعه دولت و قشر نیازمند جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfk0x.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما