پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 21584
در آستانه مسابقه صبای قم و سایپای البرز

مرفاوی و فیرات در نشست خبری حاضر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربیان تیم‌های صبای قم و سایپای البرز امروز در نشست خبری حاضر می‌شوند.
مرفاوی و فیرات در نشست خبری حاضر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود تا دو تیم سی امین و آخرین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و انگین فیرات سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپای البرز امروز از ساعت ۱۸: ۲۰ در دفتر باشگاه صبای قم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران هستند.

انگین فیرات سرمربی آلمانی سایپا که پیش از این نیز به عنوان دستیار ورنر لورانت در سایپا حضور داشت، امسال هدایت نارنجی پوشان را در دست گرفت و نتایج خوبی هم با سایپا به دست آورد.

‌فیرات که مربیگری خود را با تیم دسته اولی سامسون‌اسپور ترکیه آغاز کرد، ‌ سابقه مربیگری در تیم‌های آنتالیا اسپور، اینتراخت فرانکفورت، فنر باغچه، ال آر آهلن، اینچئون یونایتد (کره جنوبی)، سیواس‌اسپور، سایپا، کایزری اسپور، تیم ملی ایران و سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد.

صبا که با غلبه بر ذوب آهن در بازی هفته بیست و هشتم خیال خود را بابت بقا در لیگ بر‌تر آسوده کرده و تساوی برابر مس نیز جایگاه این تیم را در رده هم تثبیت کرده، تلاش می‌کند در بازی پایانی خود برابر سایپا پیروز شود تا بتواند خود را در رتبه‌ای یک رقمی ببیند.

صبا با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۹ بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد اما سایپا با ۳۴ امتیاز هشتم است و برتری صبا برابر سایپا در بازی روز جمعه، سبب می‌شود صبا با توجه به نتیجه مسابقه گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان، حداقل یک و حداکثر ۲ پله در جدول رده بندی صعود کند.

دیدار تیم‌های صبای قم و سایپای کرج در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۲فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxie8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما